سرویس دانش و فناوری

لپ‌تاپ سبک و مقاوم توشیبا Portege X30 برای مشاغل و سازمان‌ها معرفی شد

توشیبا هم‌زمان با تولید Window 10 S‌ لپ‌تاپ ویندوزی جدیدی معرفی کرده که البته سیستم عامل آن ویندوز ۱۰ اس نیست! این لپ‌تاپ که بهتر است به آن اولترابوک بگوییم از پردازنده‌های کبی لیک اینتل گروه Core i5‌ یا Core i7 قدرت می‌گیرد و رم آن ۸ یا ۱۶ گیگابایت است. به علاوه توشیبا از نمایشگر ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی و همین‌طور اچ‌دی استفاده کرده است.

از جمله ویژگی‌های امنیتی می‌توان به لاگین ایمن از طریق تشخیص چهره‌ی کاربر و حسگر اثر انگشت اشاره کرد. رمزگذاری اطلاعات هارددیسک و اسمارت کارت ریدر هم از ویژگی‌های امنیتی این محصول جدید است. توشیبا بدنه را مقاوم طراحی کرده تا Portege X30 برای کاربری سازمانی و مشاغل ایده‌آل باشد. بدنه از آلیاژ منیزیم ساخته شده و برای حمل و نقل زیاد طراحی شده است و در نهایت گواهی MIL STD 810G را دریافت کرده است.

دو پورت USB C و یک USB 3.0 و همین‌طور HDMI در این لپ‌تاپ پیش‌بینی شده است. خوشبختانه USB C از تاندربولت ۳ اینتل قدرت می‌گیرد و می‌توان نمایشگرهای رزولوشن بالا را به آن متصل کرد.

قیمت لپ‌تاپ جدید توشیبا از ۱۴۵۰ دلار شروع می‌شود و می‌توان سخت‌افزار داخلی را به تناسب نیاز شغل و سازمان به دقت انتخاب کرد. سیستم عامل آن نیز Windows 10 Pro‌ است.

۷۲۴پرس در شبکه‌های اجتماعی

برای اطلاع از آخرین اخبار و مقالات سایت، ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید