در معرفی بهترین بازی‌های آشپزی برای دو سیستم عامل اندروید و iOS با بازی‌های جدید و سرگرم‌کننده‌ای که معمولاً کودکان را مجذوب می‌کند و به علاوه جنبه‌ی آموزشی دارد آشنا می‌شویم. در ۷۲۴ اپ امروز به معرفی ۳ بازی اول می‌پردازیم. با ما باشید.

Cooking Mama Let's Cook

این بازی مملو از مینی‌گیم‌هایی است که باید بالاترین امتیاز را در آن به دست بیاورید و به علاوه دستور طبخ انواع غذا در آن گنجانده شده است. بد نیست کمی خلاقیت به خرج دهید و ترکیبات عجیب را آزمایش کنید تا پدر جایزه‌های بیشتری به شما بدهد. این بازی برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است.

دانلود نسخه‌ی اندرویدی و iOS از گوگلی پلی و اپ استور

Gordon Ramsay Dash

در این بازی به اقصی نقاط جهان و رستوران‌های مختلف سفر می‌کنید تا مهارت‌های خود را تکمیل کنید. Gordon Ramsay راهنمای شما در این سفر است. پس از تکمیل بخش تک‌نفره می‌توانید به صورت آنلاین با دیگر گیمرها وارد رقابت شوید. دستور طبخ غذاها و آیتم‌هایی که به دست آورده‌اید را نیز می‌توانید با دیگر گیمرها مبادله کنید.

این بازی هم برای هر دو سیستم عامل مطرح دنیای موبایل منتشر شده است.

دانلود نسخه‌ی اندرویدی و iOS از گوگل پلی و اپ استور

Taco Maker Cooking Game

در این بازی قرار است تاکو، ناچو و بوریتو خوشمزه درست کنید و یک آشپز حرفه‌ای شوید. هر سه از جمله ساندویچ‌ها و فست‌فود‌های مکزیکی هستند و محتویات مختلفی درونشان قرار داده می‌شود. می‌توانید تاکوی جوجه، سبزیجات، ماهی و گوشت گاو درست کنید و به پادشاه تاکو تبدیل شوید. این بازی رایگان فقط برای اندروید منتشر شده است و با مراجعه به فروشگاه گوگل پلی می‌توانید آن را دانلود کنید.