ایسوس به زودی Zenfone Zoom S را در بازارهای آسیایی عرضه می‌کند. این گوشی اساساً همان Zenfone 3 Zoom است که با نامی متفاوت در کشورهای آسیای به فروش می‌رسد. در ادامه به مشخصات Zenfone Zoom S اشاره می‌کنیم.

نمایشگر ۵.۲ اینچی که در شایعات به آن اشاره شده بود صحت ندارد و قرار است Zenfone Zoom S با نمایشگر ۵.۵ اینچی روانه‌ی بازار شود. حسگر دوربین IMX362 سونی است که رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی دارد و لنز دوربین نیز دیافراگم نسبی F/1.7 دارد. ایسوس دوربین دوگانه در این گوشی تعبیه کرده و به کمک دوربین‌ها می‌توان بزرگ‌نمایی آپتیکال ۲.۳ برابری را با کمترین افت کیفیت تجربه کرد. ترکیب لرزشگیر آپتیکال و دیجیتال نیز برای کاهش لرزش‌ها پیش‌بینی شده است. ایسوس مدعی است که دوربین این گوشی نسبت به نور ۲.۵ برابر حساس‌تر از دوربین آیفون ۷ پلاس است.

از جذابیت‌های دیگر دوربین می‌توان به تکنولوژی دوآل پیکسل برای فوکوس تشخیص فاز اشاره کرد. درست نظیر گلکسی اس ۷. لذا سرعت و دقت فوکوس خودکار عالی است. علاوه بر این ایسوس از حسگر تصحیح رنگ RGB نیز استفاده کرده که به خصوص برای فیلم‌برداری 4K با حفظ رنگ‌های طبیعی کاربرد دارد.

دوربین ویژگی عالی این گوشی است اما باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، صدای رزولوشن بالا یا ۲۴ بیتی با نرخ نمونه‌برداری ۱۹۲ کیلوهرتز و پشتیبانی از DTS و گوریلا گلس ۵ روی نمایشگر، از ویژگی‌های جالب این گوشی ۵۵۰ دلاری است.