شاید به دلایل مختلف قصد داشته باشید نام اکانت خود در فیس‌بوک را تغییر دهید، خواندن این مقاله می‌تواند به شما برای انجام این کار کمک کند.

قبل از انجام این کار باید سیاست نام در فیس‌بوک را بدانید؛ بهتر است تا نامی را که در زندگی روزمره با آن شناخته می‌شوید تا دوستانتان راحت‌تر شما را پیدا کنند؛

شما نمی‌توانید از مثال‌های زیر برای نام خود استفاده کنید:

  • نمادها، اعداد، حروف بزرگ غیرمعمول، تکرار حرف یا نقطه‌گذاری
  • کاراکترهایی از زبان‌های مختلف
  • عناوینی از هر نوع
  • جایگزینی کلمات یا عبارات بجای نام
  • کلمات توهین‌آمیز از هر نوعی

تا زمانی که از اسامی مضحک استفاده نکنید، قادر به تغییر نام خود خواهید بود؛ گفتنی است هنگامی که نام خود را تغییر می‌دهید تا ۶۰ روز بعد نمی‌توانید این کار را انجام دهید.

برای تغییر نام خود باید به سراغ تنظیمات بروید؛ می‌توانید با کلیک روی فلشی که در بالا سمت راست صفحه قرار دارد و سپس روی تنظیمات کلیک کنید.

در بخش تنظیمات حساب کاربری به سراغ گزینه نام بروید:

در اینجا می‌توانید نام خود را همانگونه که می‌خواهید ویرایش کنید یا تغییر دهید.

تغییرات را بررسی کنید و سپس پسورد را وارد کنید و تغییرات را ذخیره کنید:

اگر شما نام مستعار، نام حرفه‌ای و یا نام دیگری دارید و قصد دارید این نام‌ها را در اکانت خود داشته باشید، می‌توانید این نام‌ها را به اکانت خود اضافه کنید تا کسانی که شما را با این نام‌ها می‌شناسند از این طریق شما را پیدا کنند. روی گزینه اضافه کردن نام دیگر کلیک کنید:

نام مستعار و هر نامی که به آن معروف هستید را وارد کنید:

البته قبل از آن باید نوع نامی که قصد وارد کردنش را دارید نیز انتخاب کنید. اگر گزینه “Show at top fo profile” را بزنید این نام بعد از نام اصلی شما در داخل پرانتز نشان داده خواهد شد.