استیل‌سریز (SteelSeries) برند معروف محصولات گیمینگ مثل هدست و کیبورد و موس، سری جدید Evil Geniuses را به محصولات گیمینگ خود اضافه کرد. این برند آمریکایی رشد بسیار خوبی داشته و در حال حاضر محصولات متنوع و باکیفیتی در لیست خود دارد. در ادامه با سری Evil Geniuses آشنا می‌شویم.

 استیل‌سریز در سری جدید Evil Geniuses محصولات رده‌اول خویش را قرار می‌دهد. به عنوان مثال کیبورد تیراژ محدود M500 که یکی کیبورد گیمینگ مکانیکی با کلیدهای Cherry MX قرمز است، موس جالب Rival 300 و حتی موس‌پد!

موس Rival 300 Evil Geniuses موسی است که برای کارکرد حداقل ۳۰ میلیون بار کلیک طراحی شده و به علاوه ارگونومی و راحتی یک موس گیمینگ در آن آشکار است. از حسگر دقیق Pixart PMW3310 استفاده شده و در نهایت پشتیبانی ویژه‌ی استیل‌سریز در بخش نرم‌افزار است که توجه گیمر را جلب می‌کند. این موس دارای کلیدهای ماکرو است و می‌توان عملکرد این دکمه‌ها را برنامه‌ریزی کرد. چیزی در حد ۵۰۰ برنامه‌ی آماده و همین‌طور طرح‌های جالب نورپردازی برای Prism RGB موجود است، چیزی که برای گیمرهای کم‌حوصله عالی است. استیل‌سریز به موس‌پدها هم علاقه‌مند است و موس‌پد QcK+ Evil Geniuses Edition را برای گیمرهای حرفه‌ای طراحی کرده است.

کیبورد Apex M500 Evil Geniuses هم نسخه‌ی محدود کیبورد M500 است که با کلیدهای مکانیکی Cherry MX‌ قرمز، پاسخ‌گویی سریعی دارد. به علاوه با تکنولوژی آنتی-گوستینگ عملکرد کلیدهایی که هم‌زمان فشار داده می‌شوند، مختل نخواهد شد.

قیمت محصولات جالب استیل‌سریز چندان عجیب و سرسام‌آور نیست، موس رایول ۳۰۰ اویل ادیشن با قیمت ۶۰ دلار و کیبورد اپکس ام۵۰۰ با قیمت ۱۰۰ دلار و موس‌پد ویژه‌ای که معرفی شد نیز با قیمت ۲۰ دلار در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.