قیمت فعلی Galaxy S8 در بازار ایران چقدر است؟ آیا ارقام نجومی که برای این گوشی در نظر گرفته شده، همان قیمت اصلی است یا تب و تاب تند بازار است که گلکسی اس ۸ را بسیار گران‌قیمت جلوه می‌دهد؟

پیش‌فروش گلکسی اس ۸ و نسخه‌ی پلاس آن چندی پیش آغاز شده و شرکت پارس مایکروتل این گوشی را به همراه هدایای ویژه عرضه خواهد کرد. اما پیشاپیش این گوشی به صورت غیررسمی وارد بازار شده و با قیمتی نجومی به فروش می‌رسد!

به عنوان مثال نسخه‌ی اکسینوسی (پردازنده‌ی سامسونگ) این گوشی با قیمتی بالاتر از ۴ میلیون تومان و در رنگ‌های طلایی و مشکی به فروش می‌رسد. قیمت گلکسی اس ۸ پلاس هم کمی بالاتر از ۵ میلیون تومان است!

و اما قیمت اصلی و صحیح این گوشی: سامسونگ پرچم‌دار جدید را با قیمت ۲.۸۸ و ۳.۱۸ میلیون تومان در فروشگاه‌های رسمی به فروش می‌رساند. به همراه گوشی شارژر بی‌سیم و کاور و محافظ نمایشگر و کابل شارژ از نوع USB C نیز ارایه می‌شود.

با توجه به اینکه گوشی جدید سامسونگ هم مثل برخی محصولات نوظهور به صورت غیرقانونی و غیررسمی در بازار موجود شده، برخی سودجویان ارقام نجومی برای قیمت این گوشی در نظر می‌گیرند. لذا توصیه می‌شود که تا موجود شدن رسمی گوشی در بازار که شاید در اواخر اردیبهشت یا اوایل خرداد صورت بگیرد، صبر کنید و گوشی جدید را با قیمتی منطقی خریداری کنید. اگر عجله‌ای برای خرید گوشی ندارید، حتی بهتر است ۲ ماه بیشتر صبر کنید تا تب و تاب معرفی گوشی جدید خاموش شود و سپس اقدام به خرید گلکسی اس ۸ کنید.