Galaxy J3 یکی از تلفن‌های هوشمند نه‌چندان ویژه کمپانی کره‌ای سامسونگ است که مدل ۲۰۱۷ آن را امسال عرضه خواهد کرد.

در حال حاضر مدل ۲۰۱۷ تلفن همراه Galaxy J7 تحت نام‌های مختلف در آمریکا بفروش رسیده است، درحالیکه کهکشانی J5 مجوز FCC (کمیته ارتباطات فدرال) را کسب کرده است و به‌زودی عرضه خواهد شد.

تلفن همراه پایین‌رده J3 هیچ یک از ویژگی‌های لازم برای رقابت با تلفن‌های هم‌قیمت خود را ندارد و شاید به همین علت سامسونگ تصمیم به استفاده از اندروید ۷.۰ در این تلفن هوشمند گرفته است. اخیراً تلفن هوشمندی با شماره مدل SM-J330 در لیست Geekbench قرار گرفته است؛ جزییات لیست شده اطلاعاتی راجع‌به Galaxy J3 ارائه می‌کند. اولین چیزی که می‌توان مشاهده کرد استفاده سامسونگ از پردازنده چهار هسته‌ای Exynos 7570 همراه با ۲ گیگابایت رم و حافظه ۱۶ گیگابایتی قابل ارتقا است. درحالیکه گزارشات قبلی حاکی از استفاده سامسونگ از پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۴۳۵ در کنار ۱.۵ گیگابایت حافظه رم برای این تلفن همراه بود.

متاسفانه اطلاعاتی درباره دوربین این تلفن همراه هوشمند در اختیار ما نیست اما می‌توان براساس مدل ۲۰۱۶ این محصول حدس زد که دوربین عقبی قوی‌تر از ۸ مگاپیکسل و دوربین جلویی شاید به همان مقدار نسخه قبلی برابر با ۵ مگاپیکسل داشته باشد.