ام‌اس‌آی امروز مادربوردی میان‌رده برای پردازنده‌های رایزن به نام B350 Gaming Plus معرفی کرد. محصولی که با توجه به نامش از چیپ‌ست میان‌رده‌ی B350‌ ای‌ام‌دی و همین‌طور ویژگی‌های گیمینگ بهره می‌برد. در ادامه با این مادربورد خوش‌قیمت گیمینگ بیشتر آشنا می‌شویم.

 در این مادربورد که دارای سوکت AM4 است و برای پردازنده‌های جالب Ryzen‌ طراحی شده، رگولاتور پردازنده ۶ فازی است و توان مصرفی از طریق کانکتورهای ۸ پین EPS و ۲۴ پین ATX تأمین می‌شود. برد مدار چاپی شبیه مادربورد B350 Tomahawk ام‌اس‌آی است و کلاس ابعادی مادربورد ATX.

۴ استیک رم DDR4 با ظرفیت حداکثر ۶۴ گیگابایت به صورت دو کاناله روی مادربورد نصب می‌شود. یک اسلات پی‌سی‌آی اکسپرس ۳.۰ شانزده مسیره پیش‌بینی شده و دومین اسلات به طول ۱۶ واحد از نظر باس ارتباطی ۴ مسیره است و به چیپ‌ست B350‌ متصل شده است. دو اسلات کوچک ۱ مسیره و اسلات PCI‌ برای کارت‌های جانبی قدیمی نیز روی مادربورد دیده می‌شود.

۴ پورت ساتا، یک اسلات M.2 با پهنای باند ۳۲ گیگابیت بر ثانیه و پشتیبانی از NVMe و ۸ پورت USB 3.0 که یک مورد به شکل USB C است و دو مورد به صورت هدر است، خروجی‌های ویدیویی DVI و D-Sub و HDMI و صدای ۸ کاناله مبتنی بر چیپ‌ست ریل‌تک ALC892 که با وجود خازن‌های مرغوب کیفیت بالایی دارد و در نهایت اترنت گیگابیتی برای شبکه‌ی سریع در این محصول پیاده‌سازی شده است. قیمت مادربورد گیمینگ B350 Gaming Plus حدود ۱۲۰ دلار است.