قیمت گوشی‌هایی مانند گلکسی اس 8 یا آیفون 8 برای بسیاری از قشر مردم بسیار زیاد و گاهی خریدشان رویایی دست‌نایافتنی است. البته برخی به حالت عادی پرچمداران گران‌قیمت نیز راضی نمی‌شوند و اقدام به خرید نسخه‌ی طلایی پرچمداران معروف می‌نمایند. به تازگی نسخه‌ی طلایی گوشی گلکسی اس ۸ با قیمت نجومی! معرفی شده است. با ما همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانید.

اگر شما فارغ از مشخصات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، می‌خواهید گوشی شما در عین سکوت ثروتمند بودن شما را فریاد بزند، خوب نگران نباشید زیرا راه‌های زیادی برای رسیدن به این هدف وجود دارد! برخی شرکت‌های سازنده‌ی لوازم جانبی وجود دارند که حاضر به تزیین پرچمدار لوکس شما با انواع و اقسام سنگ‌های قیمتی و طلا‌‌ی ۲۴ عیار هستند. فکر می‌کنم هیچ‌ راهی بهتر از این نیست که با پرداخت ۳۷۰ درصد بیشتر از مبلغ عادی سخت‌افزار گوشی خود موقعیت اجتماعی خود را به همگان نشان دهید!

به هر حال به تازگی یک فروشگاه واقع در لندن در حال پیش‌فروش گلکسی‌ اس ۸ طلایی بسیار گران قیمت است.شما انتخاب‌های زیادی برای سفارش دارید، فریم‌های آبکاری شده با طلا رزگلد یا پلاتینیم؛ در حالی که خود دستگاه می‌تواند دارای رنگ‌های سیاه نیمه‌شب و خاکستری‌ ارکیده‌ای باشد. قیمت این نمونه کمیاب از گلکسی اس ۸ از ۲۴۵۰ پپوند شروع شده و ممکن است به ۲۴۰۰ پوند نیز افزایش یابد (2810 تا 3000 دلار) البته شما همراه با گوشی گلکسی اس ۸ با گوشه‌های طلا‌کاری شده چند لوازم جانبی نیز دریافت می‌کنید.

یک جعبه چوبی، یک پاور بانک، یک شارژر بی‌سیم و یک هدست واقعیت مجازی و همچنین یک کیف کارت لاکچری! فکر نمی‌کنید یک کیف کارد لاکچری گذینه‌ای ایده‌آل برای لوازم جانبی یک گوشی ۳۰۰۰ دلاری است؟ این کیف نمی‌تواند ارزش خرید این گوشی را بالا ببرد. شروع فروش از 22 مای آغاز می‌شود. در واقع فروش گلکسی اس ۸ طلایی چنان خبر مهمی‌ است که احساس می‌شود سامسونگ ۲۲ می رسماً شروع به فروش گلکسی اس 8 می‌کند. اگر اطرافیان شما شما را با داشتن یک آیفون بسیار بالا مقام و ثروتمند می‌دانند، بهتر است سری به آیفون‌های طلایی این مغازه‌ نیز بزنید!