ساعت هوشمند کمپانی ZTE رسماً معرفی شد. نام این محصول شیک و زیبا Quartz است و مشخصات سخت‌افزاری جالبی مثل رم ۷۶۸ مگابایتی و مودم 3G در صفحه‌ی مشخصات آن به چشم می‌خورد. در ادامه با ساعت هوشمند ۱۹۲ دلاری ZTE چین بیشتر آشنا می‌شویم.

بالاخره ساعت هوشمند ZTE Quartz نیز معرفی شد. این ساعت مجهز به اندروید ویر ۲.۰ است و خوشبختانه نیازی به ارتقای سیستم عامل نیست. با وجود اینکه قیمت کوآرتز زیر ۲۰۰ دلار است، مودم 3G و GPS‌ و ۷۶۸ مگابایت رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۴ گیگابایتی در آن پیش‌بینی شده است. به همین جهت می‌توان ساعت‌ها موسیقی را روی آن ذخیره کرد و برای بررسی ایمیل‌ها و ... هم نیازی به اینترنت گوشی یا مودمی با اتصال وای-فای نیست.

ZTE در کوآرتز از تراشه‌ی Snapdragon Wear 2100 کوالکام استفاده کرده که سرعت ۱.۱ گیگاهرتزی دارد و بسیار کم‌مصرف طراحی شده است تا عمر باتری ساعت‌های هوشمند و گجت‌های پوشیدنی را حداکثر کند. نمایشگر به کار رفته ۱.۴ اینچی و از نوع AMOLED است و رزولوشون ۴۰۰ در ۴۰۰ پیکسلی دارد. روکش ضدخش گوریلا گلس ۳ نیز روی نمایشگر کشیده شده است.

از امکانات ارتباطی می‌توان به وای-فای 802.11n و بلوتوث ۴.۱ اشاره کرد. حسگر شتاب‌سنچ و ژیروسکوپ و فشارسنج و مقاومت نسبت به آب و غبار با گواهی IP67 و در نهایت باتری ۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی و وزن ۰.۱۹۶ پوند توصیفی از مشخصات کامل این ساعت هوشمند است. ZTE حتی میکروفون و اسپیکر داخلی هم پیش‌بینی کرده است و تنها ویژگی فراموش شده حسگر ضربان قلب است.