هواوی به زودی ۴ مدل تبلت جدید Huawei MediaPad T3 را روانه‌ی بازار می‌کند. این تبلت‌ها معرفی نشده‌اند اما مشخصاتشان فاش شده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

تبلت‌های جدید هواوی نمایشگر ۷ الی ۱۰ اینچی دارند و قیمتشان از ۱۳۰ یورو شروع می‌شود و حداکثر ۳۸۰ یورو است. ارزان‌ترین تبلت جدید هواوی مدل Huawei MediaPad T3 7 Wi-Fi با ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است. نمایشگری با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل و طبعاً پردازنده‌ای ضعیف در این مدل به کار رفته است.

دومین تبلت از نظر قیمت، Huawei MediaPad T3 8 Wi-Fi است که رزولوشن نمایشگر آن مشابه است و رم ۲ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی دارد. نسخه‌ی مجهز به وای-فای این تبلت قیمت ۲۲۰ یورویی دارد و نسخه‌ی مجهز به مودم LTE با قیمت ۲۴۰ یورو روانه‌ی بازار اروپا می‌شود.

تبلت بعدی هواوی Huawei MediaPad T3 10 Wi-Fi است که نمایشگر ۱۰ اینچی و ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. قیمت این تبلت به همراه مودم نسل چهارم و بدون آن به ترتیب ۲۸۰ و ۲۳۰ یورو خواهد بود.

بهترین تبلتی که هواوی معرفی خواهد کرد، تبلت Huawei MediaPad M3 Lite است. این تبلت ۳۳۰ یورویی ۳ گیگابایت رم و نمایشگر ۱۰ اینچی و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایت دارد و نسخه‌ی دارای مودم LTE آن با قیمت ۳۸۰ یورو روانه‌ی بازار می‌شود.