براساس تصاویر گرفته شده از آزمایشگاه تحقیقاتی جنرال موتور، آنها در حال آزمایش یک خودرو ایمن و هوشمند برای رئیس جمهور ترامپ هستند که در ادامه به تصاویر و مشخصات جالب آن نگاهی خواهیم داشت.

این خودرو امن‌ترین وسیله در جاده برای او بنظر می‌رسد؛ بعلاوه شاید ظاهر طراحی این خودرو که بنظر آپدیت کادیلاک CT6 است، خنده‌دار باشد. اما در حقیقت این خودرو هیولای ورژن ۲ است که به احتمال زیاد در زیر این پوسته نظامی تلفیقی از تکنولوژی و ایمنی قرار دارد که مسلماً خیلی از این امکانات برای مطبوعات فاش نخواهد شد.

انتظار می‌رود لیموزین ترامپ علاوه‌بر امکانات اکثر خودروهای ریاست جمهور، مجهز به درب‌های ضد گلوله تقویت شده، شیشه‌های فوق‌العاده ضخیم ۵ اینچی و حتی یک سیستم تصفیه هوا در مقابل حملات بیولوژیکی باشد. همچنین براساس حدس و گمان‌های مختلف این خودرو مجهز به سیستم پرتاب نارجنک اشک‌آور باشد چیزی شبیه به خودرو جیمز باند! ظاهر لاستیک‌ها کاملاً معمولی است اما مطمئناً اینطور نخواهد بود و انتظار از آنها این است که حتی بعد از ترکیدن نیز بتوانند این هیولا را به مقصد برسانند.

این دژ متحرک با تکنولوژی‌های فوق پیشرفته درونش که با هزینه مالیات‌دهندگان ساخته شده شاید کمی ارزان‌تر از بوگاتی کایرون (به اشتباه شیرون نیز گفته می‌شود) باشد.