چند عکس لو رفته از مرسدس کلاس اس از چندین ویژگی جدید این خودروی لاکچری پرده برداشت. برخی عکس ها که متعلق به یک وب‌سایت سعودی است نشان از ظرافت‌های بصری فوق‌العاده در ظاهر این خودرو دارد.

تغییرات جدید شامل سپر با طراحی جدید که با فلز کروم پوشیده شده است، تغییرات و طراحی جدید اسلاید جلوپنجره و همچنین طراحی چراغ‌های جلو نیز جدید است که احتمالاً از تکنولوژی Multibeam LED این شرکت بهره خواهد برد.

در طراحی عقب خودرو هم تغییراتی داده شده است که در آن همچون بخش جلویی ماشین در طراحی سپر عقب نیز از کروم استفاده شده؛ چراغ‌ها تقریباً شبیه به گذشته هستند اما با تغییراتی در طراحی و کشیده‌تر شدن آن‌ها، اما اگزوزها کاملاً تغییر کرده‌اند.

عکسی که از نمای داخلی خودرو گرفته شده حاکی از آن است که بنز از فرمان سه پر مخصوص کلاس اس برای این خودرو نیز استفاده کرده است؛ صفحه نمایش دوگانه دیجیتال کمی بزرگتر از قبل به‌نظر می‌رسد، در داخل خودرو ما کنترل را می‌بینیم که در وسط کنسول قرار دارد و در برخی از مدل‌های این کلاس از یک سطح که همانند تلفن‌های هوشمند عمل می‌کرد استفاده می‌شد.

متاسفانه اطلاعاتی از سیستم موتور این خودرو در دسترس نیست؛ اما براساس یکسری آمار قبلی می‌توان حدس زد که این خودرو احتمالاً از یک موتور توربوشارژ ۳ لیتری ۶ سیلندر خطی به عنوان گزینه پایه بهره می‌برد. این خودرو باید یک خودروی هیبریدی باشد که از توربوشارژهای دو قلوی ۴ لیتری ۸ سیلندری نیز بهره می‌برد و امکان دریافت شارژ وایرلس را نیز داراست.

از ویژگی‌های الکترونیکی این خودرو می‌توان به خودران بودن در شرایط ترافیک و بزرگراه یاد کرد که البته حضور راننده برای شرایط اضطراری همچنان الزامیست.

انتظار می‌رود ازاین خودرو به‌زودی رونمایی شود؛ شاید در یکی از نمایشگاه‌های نیویورک یا شانگهای که در این ماه‌ها برگزار خواهد شد این خودرو هم به صورت رسمی در معرفی شود و در نیمه‌ دوم امسال بعنوان یک محصول ۲۰۱۸ به فروش برسد.