ساعت‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید ویر فراوانند. می‌توان برای پخش موسیقی به جای استفاده از اسپیکر کوچک ساعت، یک هدفون بلوتوث را با آن جفت کرد و صدایی با کیفیت بالا را تجربه کرد. روش اتصال هدفون‌های بلوتوث به ساعت‌های اندرویدی ویری را در ادامه مرور می‌کنیم.

ابتدا در ساعت هوشمند اندرویدی خود با حرکت جاروبی از بالا به پایین، منوی اندروید ویر را نمایان کنید. سپس به دنبال گزینه‌ی Settings یا تنظیمات بگردید.

روی ستینگس تپ کنید و در لیست بعدی به دنبال گزینه‌ای به نام Bluetooth بگردید. روی بلوتوث تپ کنید تا منوی مربوط به تنظیمات بلوتوث نمایان شود.

اکنون وسایل جفت شده از طریق پروتکل بلوتوث لیست می‌شود، درست مثل گوشی‌های اندرویدی. حال نوبت جفت کردن هدفون بلوتوثی است. ابتدا هدفون خود را روشن کنید و با توجه به دستور‌العمل سازنده، آن را در حالت آماده‌ی جفت شدن قرار دهید. معمولاً چراغ آبی چشمک‌زن نشان‌دهنده‌ی آمادگی برای جفت شدن است اما این موضوع در مورد تمام هدفون‌ها و به طور کلی وسایل مجهز به بلوتوث صادق نیست. در ساعت هوشمند اندروید ویری خود اسکرول به سمت پایین انجام دهید و به دنبال نام هدفون خود باشید. روی نام هدفون تپ کنید تا جفت شدن آغاز شود.

همان‌طور که در تصاویر فوق مشاهده می‌کنید BlueAnt Pump از حالت Available به Connected تغییر کرده و این به معنی برقراری صحیح ارتباط است. حال می‌توانید صداهای ساعت اندروید ویری خود را از طریق هدفون بلوتوث بشنوید.