مشکل عجیب دیگری برای یک گوشی رده‌اول دیگر یعنی Galaxy S8: لاگین امنیتی از طریق تشخیص و شناخت چهره چندان امن نیست و شاید با تصاویر کاربر بتوان آن را دور زد! در ادامه به تماشای ویدیوی دور زدن لاگین امنیتی گلکسی اس ۸ می‌پردازیم و به خاطر داشته باشید که می‌بایست از دو روش امن‌تر لاگین امنیتی این گوشی استفاده کنیم.

شاید هنوز هم گلکسی نوت ۷ و ماجرای باتری انفجاری آن در اذهان عموم باقی مانده باشد و بروز اشکال جدید در یک پرچم‌دار دیگر، شگفت‌انگیز به نظر نرسد! این بار باتری به خوبی آزمایش شده و در حقیقت سامسونگ ۸ نوع آزمایش سخت را برای باتری در نظر گرفته است، اما لاگین امنیتی گلکسی اس ۸ ممکن است مشکل‌ساز باشد.

ویدیویی که در ادامه شما را به تماشای آن دعوت می‌کنیم نشان می‌دهد که یک کاربر با استفاده از تصویری با رزولوشن بالا لاگین امنیتی را دور می‌زند. وی از یک گوشی گلکسی اس ۸ برای گول زدن گوشی دیگر استفاده کرده و متأسفانه پس از چند بار تلاش، موفق شده است!

توجه کنید که لاگین امنیتی گلکسی اس ۸ با اسکن کردن عنبیه‌ی چشم هم امکان‌پذیر است و البته کندتر صورت می‌گیرد اما به هر حال برای افزایش امنیت گوشی می‌بایست از اسکن چشمی نیز استفاده کنیم.