تقریباً اکثر کاربران حرفه‌ای و آشنا با اپ‌های معروف با اپ یادداشت اورنوت آشنا هستند و از آن‌ استفاده می‌کنند. به تازگی تغییراتی در این اپ محبوب به وجود آمده است که انتشار را بسیار آسان‌تر از قبل می‌کند. با ما همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانید.

آخرین بروزرسانی بزرگ منتشر شده برای این اپ مربوط به ماه بهمن است، بروزرسانی منتشر شده در ماه بهمن (نسخه‌ی ۸.۰) اورنوت را تقریباً تبدیل به یک اپ جدید برای کاربران iOS کرد. هر چند به طور کلی در بروزرسانی و حتی انتشار اپ‌ها کاربران ای‌او‌اس در وضعیت بهتری هستند اما بروزرسانی جدید منتشر شده اپ اورنوت برای کاربران پلتفرم گوگل کمی این وضع را بهبود بخشیده است.

بروزرسانی جدید عرضه‌ شده اپ اورنوت به کاربران اندرویدی کمک می‌کند سریع‌تر و راحت‌تر به انتشار مطالب بپردازند. شما می‌توانید یادداشت خود را با کاربران اورنوت یا دیگران به اشتراک بگذارید. اشتراکگذاری با دیگر افرادی که از اورنوت استفاده نمی‌کنند به صورت پیام یا ایمیل است. انتشار به دو صورت است، گاهی شما چیزی را به اشتراک می‌گذارید و گاهی چیزی با شما به اشتراک گذاشته می‌شود. اورنوت حال تمام یادداشت‌های به اشتراک گذاشته را در یک مکان نگه‌داری می‌کند و در واقع شما برای دسترسی به آنها نیاز به شکار آنها ندارید! و شما هنوز هم می‌توانید با جستجو به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

نسخه‌ی اندرویدی اورنوت به شما اجازه می‌دهد دفترچه‌های یادداشت خود را نیز به اشتراک بگذارید، فایل‌های کاری خود را با دیگر کاربران دارای اورنوت به اشتراک گذاشته و  آن‌ها را دعوت به کمک به ویرایش کردن آن فایل‌ها کنید.

به نظر می‌رسد به علت بروزرسانی‌های کم و اضافه نشدن قابلیت‌های کاربردی بسیار جذاب و کاربردی جدید کم‌کم در حال از دست دادن محبوبیت خود در بین کاربران اندروید است، اما به هر حال به نظر می‌رسد اورنوت بزرگ‌ترین اپ در زمینه یادداشت‌برداری است.