همه انتظار دارند پرچمدار قدرتمند شیائومی در آوریل (فروردین‌) وارد بازار شود. شایعاتی در بین سایت‌های مختلف مطرح شد، مبنی‌بر اینکه تلفن همراه کوچک‌تر پردازنده SD821 خواهد داشت و از چیپ ۸۳۵ در این تلفن استفاده نخواهد شد؛ اما جدیدترین اطلاعات درز پیدا کرده نشان از استفاده  دو تلفن از اسنپ‌دراگون خواهد داشت.

اخبار و شایعات پیچیده شده در سایت‌ها و وبلاگ‌های چینی حاکی از آن است که مدل برادر کوچک‌تر یعنی Mi 6 نیز از آخرین ورژن اسنپ‌دراگون بهره‌مند خواهد بود و این خبر خوبی برای دوست‌داران این دستگاه است. Mi 6  از یک صفحه ۵.۱۵ اینچی فول اچ‌دی بهره‌مند است که رزولوشن ۱۹۲۰ * ۱۰۸۰ را به‌خوبی ارائه می‌کند. باتری 3200mAh غیر قابل تعویض و حافظه رم ۴ یا ۶ گیگابایتی LPDDR4 از دیگر اطلاعات لو رفته این تلفن هستند.

شیائومی Mi 6  یک دوربین ۱۹ مگاپیکسلی با رزولوشن خروجی ۳۷۹۲ در ۵۰۵۶  پیکسلی و یک شاتر ۸ مگاپیکسلی هم در جلو دارد. در دوربین عقب از سنسور IMX400 سونی استفاده شده است؛ که در آخرین محصولات سونی Sony Xperia XZs و Sony Xperia XZ Premium نیز به کار رفته است.

برادر بزرگ‌تر دارای صفحه ۵.۷ اینچی است که رزولوشن فول‌ اچ‌دی مشابه Mi 6  است. داشتن حافظه رم ۶ گیگابایتی و باتری 4500mAh دیگر اطلاعات این تلفن هستند. رابط کاربری این این تلفن همراه MIUI 8  است که بر اساس کار با اندروید ۷ ساخته و پرداخته شده است. لازم به ذکر است که Mi 6 plus دارای دوربین دو گانه خواهد بود و همچون ASUS Zenphone 3 Zoom در دوربین خود از Sony IMX362 بهره می‌برد.

بخشی دیگر از اطلاعات لو رفته در عکس‌های زیر قابل مشاهده می‌باشند.