گوشی گلکسی اس ۸ اج به زودی در چند روز آینده در مراسم مخصوصی توسط سامسونگ رونمایی خواهد شد، به تازگی تصاویری از این گوشی لو رفته است که به صورت واضح‌ای پرده از نوع طراحی گلکسی اس ۸ اج برمی‌دارد. با ما همراه باشید تا در این مورد بیشتر بدانید.

همان طور که گفته شد، پرچمدار بعدی سامسونگ با نام گلکسی اس ۸ اج و گلکسی اس ۸ به زودی و در ۲۹ مارچ توسط سامسونگ معرفی خواهند شد. ما روز به روز به این تاریخ نزدیک تر می‌شویم و تعداد شایعات به ظاهر معتبر با سرعتی بسیار زیاد در حال افزایش است. به تازگی تصاویری از گلکسی اس ۸ اج در حال استفاده در یک خودرو گران قیمت منتشر شده است. تصاویر لو رفته لاک‌اسکرین و بخش تنظیمات و دوربین و غیره را به وضوح نشان می‌دهند.

علاوه بر آن، لیستی از لوازم جانبی مخصوص دو گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ اج نیز در وب منتشر شده است. لیست لوازم جانبی لو رفته شامل کاور‌های محافظ مخصوص این دو پرچمدار و یک کیبورد-کاور می‌شود. به نظر می‌رسد تمامی لوازم جانبی یاد شده با قیمت ۶۵ دلار آمریکا عرضه خواهند شد. اگر شما به دنبال چیز جالبی در این لیست می‌گردید بهتر است کاور کیبورد QWERTY مخصوص گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را به شما معرفی کنیم، شما به وسیله‌ی این کاور می توانید سریع‌تر و دقیق‌تر تایپ کنید. در میان وسایل جانبی یک شارژر وایرلس نیز دیده می‌شود.

باقی وسایل جانبی لو رفته شامل یک کاور محافظ سیلیکونی و یک محافظ نمایشگر می‌باشد. در بخش زیر می‌توانید تصاویر لو رفته از این دو پرچمدار را مشاهده کنید.