نمایشگاه سالانه‌ی Basselworld برگزار شده و در کنار اندروید ویر ۲.۰ محصولات متنوعی معرفی شده است. در Basselworld 2017 ساعت‌های هوشمند و دیگر جواهرآلات پوشیدنی به نمایش گذاشته می‌شود اما به نظر می‌رسد که پررنگ‌ترین محصولات، ساعت‌های هوشمند هستند.

گروه کمپانی‌هایی که زیر نظر Fossil فعالیت می‌کنند، تصمیم گرفته‌اند که در سال ۲۰۱۷ محصولات بسیار متنوعی روانه‌ی بازار کنند. بیش از ۳۰۰ ساعت هوشمند و ساعت ترکیبی توسط ۱۴ برند معرفی می‌شود. برندهایی مثل Karl Legerfeld، DKNY، Marc Jacobs، Emporio Armani و نام‌های آشنایی مثل آدیداس و دیزل و Burberry از جمله برندهایی هستند که زیر نظر فسیل کار می‌کنند. خود فسیل هم چند محصول برای سال جدید در نظر دارد.

دیزل ساعت هوشمندی با نمایشگر لمسی غول‌آسا در Basselworld رونمایی کرده است و Emporio Armani در سپتامبر پیش رو ساعت اندروید ویری معرفی می‌کند. فسیل نیز دو ساعت Q Venture و Q Explorist را در فصل پاییز روانه‌ی بازار می‌کند.

در تمام ساعت‌های هوشمند از اپ‌های کوچک (مایکرو اپ) ویژه‌ی سازنده استفاده می‌شود و البته تمام محصولات ساعت هوشمند نیستند. اغلب محصولات ساعت‌های هیبریدی (ترکیبی) هستند که در حقیقت تلفیق یک ساعت معمولی با برخی حسگرها برای امور ورزشی است.