انتخاب گوشی‌ای که مودم نسل چهارم داشته باشد و از دو سیم‌کارت پشتیبانی کند، کار مشکلی است چرا که تنوع محصولات موجود در بازار بسیار زیاد است. از گوشی‌های رده‌اول مثل گلکسی اس ۷ گرفته تا گوشی‌های ارزان مثل ZenFoneهای ایسوس همگی دو سیم‌کارت و اینترنت سریع را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. در ادامه به معرفی بهترین گوشی‌های فعلی که مودم 4G دارند و دو سیم‌کارت درونشان قرار می‌گیرد، می‌پردازیم.

گوشی دو‌سیم‌کارته مزایای متعددی دارد. می‌توان سیم‌کارت دو اپراتور مختلف تلفن همراه را در آن قرار داد و زمانی که آنتن‌دهی یکی از خطوط ضعیف است و یا با توجه به قیمت مکالمه، بسته‌های اینترنت و ... یکی از سیم‌کارت‌ها را فعال و استفاده کرد. به علاوه برخی کاربران همیشه چند خط تلفن به همراه دارند و بدون گوشی دو سیم‌کارته مجبور می‌شوند دو گوشی همراه داشته باشند.

گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج

سامسونگ نسخه‌ی دو سیم‌کارته‌ی این گوشی‌ها را با نام Galaxy S7 Duos و Galaxy S7 Edge Duos روانه‌ی بازار می‌کند و قیمتشان کمی بالاتر از نسخه‌ی معمولی است. نسخه‌ی موجود در بازار ایران به تراشه‌ی اکسینوس ۸۸۹۰ سامسونگ تجهیز شده که جز‌ء تراشه‌های برتر سال پیش است. بدنه‌ی مقاوم به نفوذ آب و گردوغبار با طراحی زیبا، نمایشگر QHD از نوع Super AMOLED که کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد و دوربینی عالی از ویژگی‌های کلیدی این گوشی‌هاست.

هواوی Mate 9

گوشی قدرتمند هواوی میت ۹ هم از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند. نمایشگر ۵.۹ اینچی و ۴ گیگابایت رم و تراشه‌ی کرین ۹۶۰ هواوی در این محصول به کار رفته و باتری آن نیز ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است. هواوی دوربین دوگانه‌ی قدرتمندی در این گوشی تعبیه کرده است تا از همه لحاظ یکی از بهترین‌های بازار باشد.

 OnePlus 3T

این گوشی چینی رده‌اول از تراشه‌ی قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸۲۱ بهره می‌برد و از نظر عمر باتری، کیفیت دوربین‌ها و امکانات عالی است به خصوص که قیمت آن فقط ۴۵۰ دلار است و به این ترتیب در این محدوده‌ی قیمت، کم‌نظیر است اگر نگوییم بی‌نظیر.

هواوی Honor 6x

آنر ۶ایکس که به غلط هونور ۶ایکس نیز گفته می‌شود، گوشی جالبی با قیمت ۲۵۰ دلار است. نمایشگر ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی، تراشه‌ی کرین ۶۵۵ که ۸ هسته‌ی کم‌مصرف و نسبتاً ضعیف دارد، ۳ گیگابایت رم و باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپرساعتی از ویژگی‌های این گوشی است. هواوی در این میان‌رده هم دوربین دوگانه را پیاده‌سازی کرده تا عکاسی عالی باشد.

ZTE Blade V8 Pro

کمپانی چینی ZTE هم محصولات خوش‌قیمتی معرفی می‌کند. بلید وی۸ پرو بدنه‌ای پلاستیکی دارد و دور آن فریمی فلزی کشیده شده تا استحکام خوبی حاصل شود. این گوشی پورت USB C‌ دارد و از نظر عمر باتری کمی بهتر از آنر ۶ایکس هواوی است اما از نظر سایر موارد، شبیه محصول هواوی است. قیمت آن هم در حدود ۲۳۰ دلار است. تراشه‌ی مرکزی اسنپ‌دراگون ۶۱۵ کوالکام است که عملکردی در حد کرین ۶۵۵ هواوی دارد.

Asus ZenFone Max

و یک گوشی ۱۵۰ دلاری با پشتیبانی از دو سیم‌کارت که توسط ایسوس تولید شده است. در این گوشی نمایشگر ۵.۲ اینچی 720p و ۲ گیگابایت رم و تراشه‌ی ۴ هسته‌ای مدیاتک را می‌بینیم. حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایت است و باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی برای رسیدن به عمر باتری عالی انتخاب شده است. این گوشی ارزان هم مثل مواردی که معرفی شد، مودم نسل چهارم دارد.