سرویس دانش و فناوری

هواوی P10 Lite با سخت‌افزار متوسط و طراحی زیبا، دوربین و باتری عالی معرفی شد

هواوی در گوشی پی۱۰ لایت از سخت‌افزار رده‌متوسط استفاده کرده است. به جای کرین ۹۶۰ که در P10‌ عملکرد درخشان خود را نشان داده از تراشه‌ی کرین ۶۵۸ استفاده شده است که تراشه‌ای ۸ هسته‌ای است با این تفاوت که هسته‌های آن کوچک و کم‌مصرف و لذا ضعیف‌تر از کرین ۹۶۰ است.

از دیگر مشخصات می‌توان به نمایشگر ۵.۲ اینچی فول اچ‌دی و ۴ گیگابایت رم و پردازنده‌ی گرافیکی Mali T830MP2‌اشاره کرد. حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایت است و اسلات کارت حافظه نیز در نظر گرفته شده است.

گوشی P10 Lite هواوی عکاسی نسبتاً خوب است. دروبین اصلی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم نسبی F/2.2 و دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی در این گوشی پیش‌بینی شده است. باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است و می‌توان آن را با توان ۱۸ وات به سرعت شارژ کرد. سیستم عامل اندروید نوقا است و پوسته‌ی اموشن ۵.۱ هواوی روی آن کشیده شده است.

هواوی پی۱۰ لایت از روز ۳۱ مارس روانه‌ی بازار می‌شود و رنگ‌های آن مشکی و طلایی است. بدنه‌ی گوشی تمام‌کاری سرامیکی دارد و بسیار زیباست. قیمت این گوشی حدود ۳۰۰ دلار است که به مراتب ارزان‌تر از P10 با قیمت ۵۵۰ دلار و همین‌طور P10 Plus با قیمت ۶۵۰ دلار به نظر می‌رسد.

۷۲۴پرس در شبکه‌های اجتماعی

برای اطلاع از آخرین اخبار و مقالات سایت، ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید