ام‌اس‌آی تولیدکننده‌ی برتر مادربوردهای گیمینگ مادربورد Z270 MPower Gaming Titanium را معرفی کرد. محصولی مبتنی بر چیپ‌ست Z270 اینتل که قطعات مرغوب و امکانات گیمینگ و اورکلاک متعدد در آن دیده می‌شود.

مادربورد جدید ام‌اس‌آی ظاهر جذابی دارد. رنگ‌بندی نقره‌ای و مشکی یادآور استحکام عجیب فلز تیتانیوم است و متناسب با نام مادربورد. حتی یک سپر فلزی برای سطح پشت مادربورد در نظر گرفته شده است.

سه پورت M.2 و روکش مربوطه برای نصب کردن SSDهای سریع با پروتکل NVMe مثل سری Optane اینتل، تکنولوژی صوتی Audio Boost 4 PRO در بخش صدا که از دو پردازنده‌ی مجزا برای پردازش هر چه بهتر صدا بهره می‌برد و می‌توان هدست و اسپیکر را هم‌زمان و با کیفیت صدای عالی استفاده کرد، پورت سریع USB 3.1 Gen 2‌ به صورت USB C‌ در بخش جلوی کیس و در نهایت VR Boost یا تراشه‌ی خاصی برای کاهش تأخیر ارسال یا دریافت سیگنال از پورت‌های USB خاص که به وسایل بازی و تجهیزات واقعیت مجازی متصل شده، از جمله امکانات این مادربورد است.

با تکنولوژی DDR4 Boost و Game Boost می‌توان سرعت حافظه و پردازنده را افزایش داد و به این ترتیب سرعت اجرای بازی‌های را بهینه کرد. حتی ممکن است سرعت حافظه بیش از ۴۰۰۰ مگاهرتز باشد و در عین حال با ثبات عمل کند. با گیم بوست می‌توان به سرعت پردازنده را اورکلاک کرد و به عنوان مثال سرعت آن را به ۵.۲ گیگاهرتز افزایش داد.