شاید برای کسانی که تنها به خرید یک تلفن هوشمند که نیاز معمولشان را برطرف سازد داشتن ویژگی‌های عجیب و غریب و فوق‌العاده مهم نباشد اما مسلماً کسی که به خرید یک پرچمدار فکر می‌کند، داشتن دو دوربین هم می‌تواند در کنار بهترین کلاس صفحه نمایش و پردازنده و بدنه فلزی یک نقطه قوت برای تلفن همراهش بحساب آید.

پرچمداران ال‌جی وی۲۰ و هواوی میت ۹ دو رقیب تازه نفس برای هم هستند که در شرایط تکنولوژی مدرن این روزها رقابت جالبی نیز دارند و باید بگوییم پدرانشان (پرچمداران قبلی) به‌خوبی معرف این دو مدل هستند. ال‌جی در طراحی دوربین دو‌گانه پیشگام از سایرین بود و اگر بتواند سایر پروژه‌های خد را به‌خوبی اثبات کند محبوب‌تر از قبل خواهد شد.

هواوی شرکتی است که به تدریج محبوب و مشهور شد، آنها بیشتر روی تجهیزات مخابراتی کار کرده بودند؛ اما می‌خواهد خود را شبیه به سامسونگ کند. هواوی هر روز بهتر از قبل می‌شود و شاید وقت آن رسیده باشد تا برای خرید پرچمدار این کمپانی در برابر شرکت‌های با سابقه‌تر احترام قائل شویم. دوربین میت ۹ محصول شریک تجاری جدید هواوی است، آنها از پردازنده Kirin 960 برای این پرچمدار استفاده کرده‌اند که شاید بتوان گفت حتی Snapdragon 820 هم به این خوبی برای این تلفن همراه کارایی نداشت؛ پس می‌توان گفت هواوی برای ساخت این تلفن همراه به همه نکات توجه کرده است.

ال‌جی V20 و ورژن قبلی یعنی وی۱۰ به‌نحو احسنت از بلک بری بهره برده‌اند. صفحه نمایش ثانویه، باتری قابل تعویض و... این تلفن همراه را به یک رقیب سرسخت برای هر پرچمداری تبدیل کرده‌است.

این دو گوشی از جنبه‌های مختلف با یکدیگر شباهت نیز دارند اما اینکه کدام بهتر است را با ارائه اطلاعات به خود شما می‌سپاریم، چون در نهایت کسی که می‌خواهد از کار با این تلفن‌های همراه لذت ببرد شما هستید.