سیا می‌تواند تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ که به اینترنت دسترسی دارند را هک کند و به گفت‌وگوی مشتریان سامسونگ در منازل گوش دهد! یک خبر غافل‌گیرکننده که مشتریان سامسونگ را به وحشت می‌اندازد. در ادامه به جزئیات بیشتر این خبر می‌پردازیم.

سازمان CIA در روزهای اخیر خبرساز شده است و شایعاتی در مورد جاسوسی عمومی به گوش می‌رسد. بنابر شایعات سیا می‌تواند گوشی‌های اندرویدی، آیفون‌ها و محصولات ویندوزی را هک کند و به پیام‌هایی که در اپلیکشن‌های چت به صورت رمزگذاری شده موجود است، دسترسی داشته باشد!

پس از ماجرای اسنودن و افشای جاسوسی NSA (آژانس امنیت ملی)، یک بار دیگر جاسوسی عمومی یکی از سازمان‌های مهم ایالات متحده افشا شده است و کمپانی‌هایی مثل سامسونگ را غافل‌گیر می‌کند. موضوع فقط محصولات اندرویدی نیست، سیا می‌تواند تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ را نیز هک کند و به این ترتیب حتی زمانی که تلویزیون شما خاموش است، ممکن است گفت‌وگوها به گوش جاسوسان سیا برسد!

اپل قبلاً به شایعات و روش‌های هک که در بیانات ویکی‌لیکس منتشر شده پرداخته و بسته‌ی بروزرسانی منتشر کرده است. سامسونگ نیز اعلام کرده که روی این موضوع تحقیق و بررسی می‌کند و برای حفظ حریم خصوصی مشتریان خویش، بسته‌ی بروزرسانی حفره‌های امنیتی را آماده خواهد کرد.