سرویس دانش و فناوری

دسته بازی Joy-Cons نینتندو Switch به گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی نیز مرتبط می‌شود

گیم‌پد کنسول بازی نینتندو Switch که با توجه به وزن و ابعاد، کنسولی خانگی و همین‌طور پرتابل محسوب می‌شود، یکی از دسته‌های بازی عالی است که شاید موردعلاقه‌ی کاربران گوشی‌های اندرویدی باشد. اسم این کنترلر جالب Joy-Cons است و می‌توان آن را به صورت دو تکه و مستقل استفاده کرد! دو کنترلر در قالب یک کنترلر و خبر جالب‌تر اینکه می‌توان این کنترلر بلوتوثی را به یک کامپیوتر ویندوزی، مک‌های اپل و حالا اندروید نیز متصل و استفاده کرد!

بنابراین ازین پس کاربران گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی می‌توانند از Joy-Cons نینتندو برای لذت بردن از بازی‌ها استفاده کنند.

Joy-Cons کوچک است و در هر نیمه‌ی آن کلیدهای نسبتاً کمی وجود دارد. یک استیک آنالوگ و چهار دکمه‌ی متداول و همین‌طور دو دکمه در ناحیه‌ی جلوی هر نیمه موجود است. شاید به نظر برسد که این نیمه‌کنترلرها ساده و معمولی هستند و صرفاً گران، اما در حقیقت سیستم فیدبک لرزشی پیشرفته‌ای درونشان پیاده‌سازی شده و قابلیت شناسایی حرکت از طریق حسگرهای مادون قرمز داخلی نیز یک ویژگی مفید دیگر است. به کمک این حسگرها شناخت اشکال نیز ممکن است.

یک جفت نیمه‌کنترلر Joy-Cons با قیمت ۸۰ دلار در اختیار کاربران اندروید قرار می‌گیرد که شاید رقم بالایی باشد، به خصوص برای مشتریانی که گوشی اندرویدی ارزان در اختیار دارند و به بازی‌های دو‌بعدی ساده بسنده می‌کنند.

۷۲۴پرس در شبکه‌های اجتماعی

برای اطلاع از آخرین اخبار و مقالات سایت، ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید