نوکیا امروز گوشی Nokia 3310 جدید را در MWC 2017 معرفی کرد. گوشی جالبی که رنگ و بوی محصولات قدیمی نوکیا را دارد و طراحی آن به سبک امروزی انجام شده است. عمر باتری فوق‌العاده یکی از مزایای محصول جدید نوکیاست. در ادامه با این گوشی و مشخصات آن بیشتر آشنا می‌شویم.

نوکیا چند سالی است که در بازار گوشی فعال نیست اما تصمیم گرفته بار دیگر با همان سبک قدیمی خویش بازگردد. گوشی نوکیا ۳۳۱۰ شبیه محصولات قدیمی نوکیا است و عمر باتری بسیار خوبی دارد. می‌توان ۲۲ ساعت مکالمه کرد و همین‌طور گوشی یک ماه در حالت استندبای باقی می‌ماند، بدون نیاز به شارژ!

طراحی با گوشی‌هایی که شعاع انحنای زیادی دارند و گوشی را شبیه تخم مرغ جلوه می‌دهند، سبک خاصی دارد. محصولی جمع‌وجور و خوش‌دست که امکاناتی ساده دارد. وای-فای و GPS و سیستم عامل مشخص که هزاران اپ روی آن نصب می‌شود را در نوکیا ۳۳۱۰ نمی‌بینیم. همه چیز ساده است. حتی دوربین پشتی گوشی هم ۲ مگاپیکسلی و معمولی است.

نوکیا گوشی Nokia 3310‌ را در رنگ‌های چهار گانه‌ی آبی تیره، خاکستری مات، زرد و قرمز گرم روانه‌ی بازار می‌کند. قیمت آن در کشورهای اروپایی ۵۰ یورو است و در کشورهای دیگر کمی پایین‌تر و شاید بالاتر. زمان عرضه نیمه‌ی دوم ۲۰۱۷ اعلام شده است.