سری پانامرای ۴ در پورشه اکنون یک خودروی جدید به عنوان سریع‌ترین مدل دارد. Panamera Turbo S E-Hybrid سال 2018 سریع‌ترین خودروی این سری است و با ترکیب دو موتور، قدرتی معادل ۶۸۰ اسب بخار و گشتاوری فوق‌العاده دارد.

جالب است که این بار یک خودروی هیبریدی پیشتاز سری پانامرا می‌شود و با قدرت ۶۸۰ اسب بخار به حداکثر سرعت ۱۹۲ مایل بر ساعت که حدود ۳۰۹ کیلومتر بر ساعت است، خودروهای معمولی پورشه را پشت سر می‌گذارد.

گشتاور موتور این خودرو ۶۲۶ پوند-فوت است، گشتاوری بسیار عالی که تنها مدلی مثل 918 Spyder از آن فراتر رفته است. پورشه از موتور ۸ سیلندر Vشکل با قدرت ۵۵۰ اسب بخار و حجم جابجایی ۴ لیتر در این ابرخودرو استفاده کرده و در کنار آن موتور الکتریکی ۱۳۶ اسب بخاری را اضافه کرده است. کلاچ الکتریکی بین این موتورها قرار می‌گیرد و قدرت را به جعبه‌ دنده‌ی ۸ سرعتی که به تمام چرخ‌ها متصل است، منتقل می‌کند.

پورشه پانامرا Turbo S E-Hybrid در عرض ۳.۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. با یک بار شارژ کامل باتری ۱۴.۱ کیلووات‌ساعتی می‌توان حداکثر ۳۱ مایل را طی کرد. برای کامل شارژ شدن باتری می‌بایست ۱۲ ساعت صبر کرد، اما اگر از ولتاژ ۲۴۰ ولت و شارژر قوی‌تر استفاده شود، باتری ظرف مدت ۲ ساعت کاملاً شارژ می‌شود. حین شارژ سیستم تهویه باتری را خنک نگه می‌دارد.

داشبورد خودرو حاوی نمایشگر لمسی ۱۲.۳ اینچی است و می‌توان مسیریابی، مالتی‌مدیا و دیگر امور خودرو را به صورت ساده و گرافیکی مدیریت کرد.

خودروی هیبریدی جدید پورشه با قیمت ۱۸۴ هزار دلار در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. نسخه‌ی کامل‌تر آن ۱۹۴ هزار دلار قیمت دارد.