گوشی جدید ایسوس که در شایعات قبلی با نام Zenfone 3 Go از آن یاد می‌شد، Zenfone Live نام دارد و اولین گوشی‌ای است که می‌تواند تصاویر و ویدیوهای سلفی را با سرعت بالا پردازش و به صورت آنی به اپلیکیشن‌های چت ویدیویی ارسال کند. در ادامه با ذن‌فون لایو ایسوس بیشتر آشنا می‌شویم.

ذن‌فون لایو ایسوس در شایعات قبلی با گوشی رده‌متوسط Zenfone 3 Go اشتباه گرفته می‌شد اما اکنون با توجه به لیستی که در وب‌سایت ایسوس پدیدار شده می‌توان گفت که گوشی جالب ایسوس Zenfone Live نام دارد. ایسوس در این گوشی اندروید ۶.۰، باتری ۲۵۶۰ میل‌آمپرساعتی و ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی را در کالبدی فلزی گرد هم آورده است. رنگ‌بندی شامل صورتی، طلایی و آبی تیره می‌شود و ویژگی اصلی موضوع مورد توجه سلفی‌دوستان است. ذن‌فون لایو ایسوس می‌تواند به کمک روش سریع سخت‌افزاری، ویدیو و تصویر را بهینه کند. تأخیری در کار نیست و به همین علت است که می‌تواند در اپلیکیشن‌های چت ویدیویی استفاده شود. استریم ویدیوی زیبا شده‌ی کاربر روی یوتیوب، فیس بوک و دیگر سرویس‌های استریم ویدیو امکان‌پذیر است.

ایسوس یک ویژگی مفید دیگر در ذن‌فون لایو پیاده‌سازی کرده است: این گوشی به میکروفونی دارای دو سیستم مایکروالکترومکانیکی حذف نویز تجهیز شده و می‌توان صدا را بلند و بدون نویز اضافی دریافت کند.

دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است و دیافراگم نسبی F/2.2 دارد. حسگر به کار رفته نسبتاً بزرگ است و هر پیکسل دوربین ابعاد ۱.۴ میکرومتر دارد.

منتظر اخبار بیشتر در مورد گوشی زیباساز ایسوس Zenfone Live در نمایشگاه MWC 2017‌ باشید.