قیمت تمام پردازنده‌های جدید ای‌ام‌دی یا Ryzen فاش شد. رایزن‌های R3 قیمتی در حد Core i3های اینتل دارند و رایزن‌های R5 نیز کمی ارزان‌تر از Core i5ها. در ادامه مشخصات و قیمت‌ها را مرور می‌کنیم.

تصویر زیر احتمالاً واقعی است و البته منطبق بر شایعاتی که تاکنون منتشر شده است. همان‌طور که می‌بینید قیمت‌ها بسیار رقابتی تعیین شده است:

R3ها چهار هسته‌ای هستند و سرعتشان از ۳.۵ گیگاهرتز شروع می‌شود و با وجود ۸ مگابایت کش سطح سوم، احتمالاً Core i3های اینتل را از گردونه‌ی رقابت خارج می‌کنند مگر آنکه اینتل هم قدری در قیمت‌ها تجدیدنظر کند.

R5ها با وجود ۶ هسته نسبت به Core i5های سری ۶۰۰۰ یا ۷۰۰۰ سریع‌تر بوده و قیمتشان مشابه و حتی پایین‌تر است. R7هایی مثل R7 1800X نیز سریع‌تر از Core i7های معمولی اینتل و شبیه سری اکستریم هستند و با این وجود قیمتشان فراتر از ۵۰۰ دلار نیست.

در مدل‌هایی که پسوند X دارند، تکنولوژی XFR پشتیبانی می‌شود و محدوده‌ی تغییرات فرکانسی در صورت بالا نبودن دمای کاری بیشتر است. SMT نیز تکنولوژی مشابه هایپرتردینگ اینتل است: یک هسته به صورت دو هسته برای سیستم عامل عمل می‌کند و سرعت پردازش قدری بیشتر می‌شود.