یکی از قابل توجه‌ترین ویژگی‌های گوشی‌های معرفی شده در سال ۲۰۱۷ حاشیه‌های کناری نمایشگر واقعاً باریک این گوشی‌ها است. در این میان می‌توان شیائومی را در این زمینه سرآمد دانست. با ما همراه شوید تا با اخبار جدید می مکس ۲ آگاهی یابید.

تصاویر لو رفته‌ی گلکسی اس ۸ و ال‌جی جی ۶ نشان‌دهنده‌ی باریک بودن حاشیه‌های نمایشگر در این دو گوشی بودند که ظاهر این دو گوشی را بسیار جذاب کرده‌اند، در این میان اما شیائومی با سری می خود در این زمینه پیشرو بوده و است! شایعه‌ی جدید منتشر شده توسط ویبو گویای آن است که احتمالاً شیائومی Mi Max 2 دارای نمایشگری ۶.۴ اینچی با حاشیه‌های بسیار باریک است.

علاوه بر یک نمایشگر واقعا بزرگ با حاشیه‌های باریک،‌ منابع مختلف اقدام به انتشار مشخصات سخت‌افزاری این گوشی نموده‌اند که درج آن خالی از لطف نیست:

از مشخصات احتمالی سخت‌افزاری این گوشی می‌توان به پردازنده‌ی کوالکام اسنپ‌دراگون ۶۶۰ و ۶ گیگابایت رم و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی اشاره‌ کرد؛ همچنین جالب است بدانید شیائومی می مکس ۲ دارای باتری بسیار حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی است که این عدد نشان‌دهنده‌ی عمر باتری فوق‌ العاده‌ی گوشی بعدی شیائومی است.

در بخش طراحی، اخبار گویای آن‌اند که طراحی شیائومی می مکس ۲ بسیار شبیه‌ به نسخه‌ی اولیه‌ی این گوشی است و کیفیت ساخت بالا نیز از مشخصات بارز این گوشی خواهد بود.

در زمینه‌ی قیمت و تاریخ انتشار، می‌توان به قیمت احتمالی و خوب ۲۳۰ دلار اشاره کرد. منابع خبری نیز گویای آن‌اند که این گوشی در ماه می امسال معرفی خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما گوشی‌های با ارزش خرید بالای شیائومی را به پرچمداران گران‌قیمت سامسونگ و اپلی ترجیه می‌دهید؟