شرکت کره‌ای ال‌جی امروز اقدام به انتشار ویدیو‌ای کوتاه کرد و رسماً مهر تأیید بر ضد آب بودن ال‌جی جی ۶ زد. با ما همراه باشید تا از جزئیات این خبر آگاه شوید.

همان‌طور که گفته‌ شد ال‌جی امروز با انتشار ویدیویی با نام ال‌جی جی۶ : مقاوم در برابر آب به صورت رسمی از ضد آب بودن پرچمدار بعدی‌اش خبر داد که موجب خوشحالی طرفداران این شرکت گردید. (جالب است بدانید که چندی بعد ال‌جی نام این ویدیو را از ال‌جی جی ۶: مقاوم در برابر آب به جی ۶: استخر تغییر داد).

این ویدیو جز اشاره به مقاوم بودن ال‌جی جی ۶ در برابر آب واقعا جزئییات بیشتری در اختیار ما قرار نمی‌دهد پس ما از میزان مقاومت ال‌جی جی ۶ را در برابر آب را به صورت کامل مطلع نیستیم اما انتظار داریم که پرچمدار بعدی ال‌جی حداقل دارای استاندارد IPX7 باشد که در آن صورت می‌توان گفت که مقاومت ال‌جی جی۶ با آیفون ۷ در برابر آب یکسان است (و یا مقاومت کمتری دارد).

گفته می‌شود که پرچمدار بعدی این شرکت کره‌ای به صورت رسمی در تاریخ ۸ اسفند در مراسم MWC 2017 رسماً معرفی خواهد شد. همچنین احتمالاً این گوشی در ماه مارچ به بازار عرضه خواهد شد.

علاوه بر مقاومت ال‌جی جی ۶ در برابر آب، از دیگر قابلیت‌های تأیید شده‌ی ‌این گوشی می‌توان به نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰، دوربین دوگانه اصلی با زاویه‌ی وسیع، مجهز بودن به آخرین نسخه‌ی اندروید یعنی اندروید ۷، و نسخه‌ی ششم رابط کاربری ال‌جی نام برد.

برخلاف پرچمدار ال‌جی (ال‌جی جی۵) ال‌جی جی ۶ یک گوشی ماژولار نخواهد بود و احتمالاً دارای بدنه‌ای فلزی خواهد بود. همچنین منابع مختلف گویای آن هستند که چیپ‌ست به کار رفته در ال‌جی جی ۶ اسنپ‌دراگون ۸۲۱ کوالکام است و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی قابل ارتقا ۳۲ گیگابایتی و یک باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی خواهد بود.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا ال‌جی از اشتباهاتش در طراحی ال‌جی جی ۵ درس گرفته و ما باید شاهد معرفی یک سوپر‌اسمارت‌فون از طرف ال‌جی باشیم؟