کمپانی Harman که در عرصه‌ی تکنولوژی‌ها و سیستم‌های صوتی و همین‌طور صنایع مرتبط با خودرو فعالیت می‌کند، طبق شایعات به سامسونگ پیوسته بود و اکنون این شایعات با اعلام رسمی مدیران هارمن، تأیید شده است. لذا ممکن است در گلکسی اس ۸ از محصولات هارمن استفاده شود. در ادامه به این قرارداد و نتایج آن می‌پردازیم.

سامسونگ پیشنهاد خرید ۸ میلیارد دلاری را به هارمن داده که از نظر برخی سهام‌داران عدد خوبی نیست و ارزش واقعی هارمن بیش از این بوده است. اما اکنون هارمن بخشی از سامسونگ محسوب می‌شود. هارمن با برند موفق JBL و AKG و همین‌طور Bang & Olufsen شناخته می‌شود که همگی مرتبط با صدا و محصولات برتر از نظر کیفیت صدا است اما این کمپانی در دنیای امنیت سایبری و نیز بروزرسانی محصولات هم مطرح است. هارمن تاکنون با تسلا، مرسدس، پورشه و جگوآر همکاری کرده تا سیستم‌های هوشمند و یا سیستم‌های صوتی در خودروها تعبیه شود.

۷۰.۸ درصد از سهام‌داران هارمن به این قرارداد رأی مثبت داده‌اند. اثر مستقیم این تصاحب را در اسپیکر گلمسی اس ۸ خواهیم دید. احتمالاً در پرچم‌دار بعدی سامسونگ از سیستم صوتی که هارمن توسعه داده استفاده می‌شود و به این ترتیب Galaxy S8 از نظر کیفیت صدا، عالی خواهد بود.

منتظر معرفی گلکسی اس ۸ در روز ۲۹ مارس باشید.