دوربین ال‌ جی جی 6 هم مثل ال‌جی G5 عالی است و این کمپانی کره‌ای احتمالاً از دوربین دوگانه استفاده خواهد کرد. شایعات جدید نشان می‌دهد که دوربین جدید حسگر بزرگ‌تری دارد و حتی بهتر از نسل قبل است. در ادامه به جزئیات بیشتر این خبر می‌پردازیم.

دروبین ال‌جی جی ۶ مثل ال‌جی جی۵ دوگانه است. اما این بار یکی از دوربین‌ها حسگر کوچک‌تر ندارد بلکه هر دو حسگر، ۱۳ مگاپیکسلی هستند. در گوشی ال‌جی جی ۵ از دو دوربین استفاده شده بود که یکی لنز معمولی داشت و دیگری لنزی با فاصله‌ی کانونی کمتر و به این ترتیب زاویه دید بیشتر. به همین علت است که سازنده مدعی است که گوشی جدید در عکاسی زاویه باز، بسیار عالی عمل می‌کند و شاید بی‌نظیر است.

در آیفون ۷ پلاس یا هواوی P9 هم دوربین دوگانه پیاده‌سازی شده اما سبک ال جی متفاوت است. این کمپانی‌ها از یک حسگر معمولی و یک حسگر سیاه و سفید استفاده کرده‌اند تا تصویری ترکیبی با کیفیت بالاتر ایجاد شود اما ال‌جی دیافراگم را بسیار باز در نظر می‌گیرد و نیازی به حسگر سیاه و سفید ندارد چرا که در نور کم هم عکاس خوبی است.

در بخش نرم‌افزار هم ال‌جی پیش‌نمایش مربعی تصاویر را به شکلی نمایش می‌دهد که نیازی به مراجعه به گالری و بررسی قرارگیری سوژه‌ی اصلی در مربع میانی تصویر نیست.

منتظر اخبار بیشتر از رونمایی گوشی در MWC 2017‌ باشید.