اولین تصاویر و مشخصات گلکسی تب S3 سامسونگ فاش شد. تبلت جدید سامسونگ که به زودی معرفی می‌شود، نمایشگر AMOLED مرغوب و استایلوسی دقیق دارد. در ادامه با این تبلت رده‌اول بیشتر آشنا می‌شویم.

به زودی نمایشگاه MWC 2017‌ آغاز می‌شود و با انبوهی از گوشی‌ها و تبلت‌های جدید سروکار خواهیم داشت. یک از تبلت‌های جنجالی احتمالاً گلکسی تب اس بعدی است. Tab S3 تبلتی است که بنابر شایعات با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و ۴ گیگابایت رم معرفی می‌شود. مقدار حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن نیز ۳۲ گیگابایت است. سامسونگ در این تبلت از نمایشگر ۹.۷ اینچی AMOLED‌ استفاده کرده و رزولوشن آن را ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل انتخاب کرده است.

دوربین تبلت رده‌اول سامسونگ ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود و در سمت جلو نیز سلفی ۵ مگاپیکسلی خودنمایی می‌کند. سامسونگ در این تبلت برخلاف نسخه‌ی قبلی تنها یک کلاس ابعادی در نظر گرفته و لذا فقط مدل ۹.۷ اینچی را در بازار خواهیم دید. احتمالاً دیجیتایزر واکام و استایلوسی دقیق و حساس به فشار نظیر گلکسی نوت‌ها به این محصول اضافه می‌شود تا در برابر رقبای بزرگی مثل آیپد پرو اپل و سرفیس پرو مایکروسافت و یوگا بوک لنوو، رقابت جالب‌تری داشته باشد.