ایوان بلس چندی پیش یک تصویر را در توییتر منتشر کرد که در آن با استایل گلکسی نوت ۷ عبارت +Galaxy S8 درج شده بود. با ما همراه باشید تا از جزئیات این خبر آگاهی یابید.

همان گونه که گفته شد چند روز پیش «ایوان بلس» که در لو دادن تصاویر و مشخصات ظاهری و فنی محصولات معروف ید طولایی دارد،‌ اقدام به انتشار تصویری از اسم گوشی بعدی سامسونگ با نام +Galaxy S8 کرد که گفته می‌شود این گوشی نسخه‌ی بزرگ‌تر گلکسی اس ۸ خواهد بود (مانند گلکسی اس ۷ اج پلاس) با توجه و دقت به این اسم، قطعاً متوجه‌ی شباهت آن با سری پلاس آیفون‌های اپل می‌شوید!

همان طور که گفته شد نامیدن پرچمدار بزرگ بعدی سامسونگ با نام ‌‌‌‌‌‌‌+Galaxy S8 تعجبی ندارد؛ زیرا سامسونگ در گذشته نیز از این نام برای نام‌گذاری پرچمدار‌های خود بهره برده بود و به نوعی می‌توان این گوشی معرفی نشده را +Galaxy S8 Edge نیز خواند. انتظار می‌رود این گوشی دارای لبه‌های خمیده در دو طرف نمایشگر باشد.

او در توییتر خود این تصویر را با این متن منتشر کرد:

اگر شما علاقه‌مند شده بودید...

با توجه به شایعات اخیر و منابع، احتمالاً سامسونگ دیگر مایل به تولید پرچمدار‌هایش با نمایشگر تخت نیست و علاقه دارد نمایشگر پرچمدار‌های بعدی‌اش را خمیده تولید کند. با توجه به آخرین اخبار و شایعات مطرح شده،‌ سایز نمایشگر گلکسی اس ۸ احتمالاً‌ ۵.۷ اینچ خواهد بود در حالی که نمایشگر گلکسی اس ۸ + می‌تواند ۶ اینچی باشد. همچنین به احتمال بسیار قوی هر دو گوشی دارای نمایشگر‌هایی با لبه‌های خمیده و حاشیه‌های بسیار باریک‌ خواهند بود.