سرویس دانش و فناوری

آیفون ۸ به اسکنر عنبیه‌ی چشم تجهیز می‌شود

آیفون 8

خیلی‌ها منتظر معرفی آیفون بعدی هستند و مرتباً شایعات جالب در فضای وب طنین می‌اندازد. شایعه‌ی جدید این است که آیفون ۸ به اسکنر عنبیه‌ی چشم مجهز می‌شود. این خبر را منابعی از Apple Insiders و کاربران متعدد نقل قول کرده‌اند و ممکن است واقعیت داشته باشد. به این ترتیب آیفون ۸ چیزی را که گلکسی نوت ۷ شکست‌خورده داشت و در چند گوشی دیگر نیز پیاده‌سازی شده، یک بار دیگر به دنیای گوشی‌ها می‌آورد.

منابع تأمین قطعه و سخت‌افزار برای نسل بعدی آیفون و دقیق‌تر بگوییم، مدلی ویژه‌ی سالگرد آیفون‌ها، قطعاتی مثل نمایشگر OLED و تجهیزات شارژ بی‌سیم و حتی اسکنر عنبیه‌ی چشم را در برنامه‌ی خویش دارند. بنابراین احتمالات و شایعات پررنگ‌تر شده است و به نظر می‌رسد که واقعاً اپل ویژگی‌های متعدد و جدیدی را به آیفون اضافه می‌کند.

طبق معمول اپل شرایط تست و بررسی قطعات را سخت در نظر گرفته تا هیچ مشکلی پس از معرفی آیفون ۸ مشاهده نشود. اما مسائلی مثل خاکستری شدن نمایشگر و خم شدن ساده‌ی آیفون‌های قبلی و حتی موارد آتش‌سوزی انگشت‌شمار، صرفاً با سخت‌گیری متوقف نمی‌شود. چنین مشکلاتی را در گلکسی نوت۷ و گلکسی اس۷ و همین‌طور مک‌بوک پرو ۲۰۱۶ و محصولاتی دیگر دیده‌ایم. اپل، سامسونگ و دیگر کمپانی‌ها با سخت‌گیری بیشتر می‌کوشند تا مشکلات کمتر و کمتر شود.

۷۲۴پرس در شبکه‌های اجتماعی

برای اطلاع از آخرین اخبار و مقالات سایت، ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید