گوشی OnePlus 3T با تراشه‌ی S821 کوالکام و گوشی هواوی Mate 9 Pro‌ با تراشه‌ی کرین ۹۶۰ هر دو بسیار سریع هستند و با وجود ۶ گیگابایت رم، رکوردهای جالبی دارند. در ادامه به تماشای مقایسه ویدیویی سرعت این دو گوشی می‌نشینیم.

 دو گوشی محصول دو غول چینی که هر دو اندروید نوقا را به دوش می‌کشند و هر دو ۶ گیگابایت رم و تراشه‌ای قدرتمند دارند. سرعت این دو گوشی بسیار خوب است، اما به هر حال در اپلیکیشن‌های مختلف و بازی‌ها، برتری‌هایی نسبت به هم دارند. در دور اول مسابقه، سیستم‌عامل اندروید بوت شده و سپس اپلیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی، بازی‌ها و سرویس‌های استریم ویدیو و مرورگر اجرا می‌شود.

در دور دوم اپلیکیشن‌هایی که در دور اول بارگذاری شده بودند یک بار دیگر اجرا می‌شوند. طبعاً با وجود ۶ گیگابایت رم، اغلب اپ‌ها هنوز روی رم قرار دارند و باید به سرعت اجرا شوند.

همان‌طور که شاهد هستید وان‌پلاس در اجرای اپلیکیشن‌های پیش‌فرض خویش یعنی گالری تصاویر و دوربین سریع‌تر است؛ اما میت ۹ پرو در اجرای بازی‌ها پیشتاز است. در بارگذاری مجدد اپلیکیشن‌ها هم برتری محصولی که وان‌پلاس تولید کرده را می‌بینیم؛ چرا که هواوی از پس باز نگه داشتن بازی‌ها برنمی‌آید.