سونی چند روز پیش اقدام به انتشار گزارش مالی خود کرده بود. این گزارش مالی در واقع مربوط به فروش سه ماهه‌ی چهارم این شرکت است. با ما همراه باشید تا از گزارش مالی سه ماهه‌ی چهارم شرکت سونی آگاه شوید.

آمار مالی سونی چندی پیش منتشر گردید و میزان فروش محصولات سونی در سال ۲۰۱۶ مشخص شد. با توجه به آمار، درآمد عملیاتی این شرکت ۱۸۷ میلیون دلار (۲۱.۲ میلیارد ین ژاپن) و همچنین درآمد کلی این شرکت ۲.۲ میلیارد دلار یا ۲۴۸.۶ میلیارد ین گزارش شده است. بر اساس آمار منتشر شده سونی در سه ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۶ موفق به فروش ۵.۱ میلیون گوشی اکسپریا شده است و در مقایسه با سه ماهه‌ی پایانی ۲۰۱۵، در سه ماهه‌ی پایانی امسال ۲.۶ میلیون واحد گوشی اکسپریای بیشتری فروخته‌ است. (میزان فروش گوشی‌های سونی در چهار‌ماهه‌ی آخر سال ۲۰۱۵ تقریباً ۲.۵ میلیون واحد بوده است). پس می‌توان گفت سونی در چهار ماه‌ی آخر ۲۰۱۶ موفق عمل کرده است؛ زیرا میزان فروش این شرکت در ۲۰۱۶ نسبت به سال پیش، بیش از ۲ برابر بوده است.

جالب است بدانید سونی به طور کلی در سال ۲۰۱۶ موفق به فروش بیش از ۱۵ میلیون واحد گوشی اکسپریا شده است که کمترین میزان فروش گوشی از سال ۲۰۱۲ تا به حال است. در صورتی که علاقه‌مند به دانستن جزئیاتی بیشتر از آمار مالی سال ۲۰۱۶ سونی هستید می‌توانید به تصاویر زیر نگاهی بیاندازید: