اپل ایده‌ای برای شارژر پرتابل وسایل الکترونیکی دارد که در حقیقت شارژ کردن پوشیدنی‌هایی مثل ساعت هوشمند را ساده می‌کند. در ادامه با پتنت جدید اپل و روشی که برای شارژ کردن وسایل با استفاده از خود پوشیدنی‌ها مطرح کرده، آشنا می‌شویم.

دفتر پتنت‌ها و مارک‌های تجاری آمریکا مقاله‌ای در مورد ابزار جدید اپل برای شارژ کردن وسایل پوشیدنی منتشر کرده است. در این پتنت پیرامون ساختن شارژری القایی بحث شده که می‌تواند در بند اپل واچ یا بند‌های موجود پنهان شود.

در تصویر زیر سیم باریکی را می‌بینیم که درون بند ساعت پنهان شده و در نهایت به باتری می‌رسد. باتری نازک و کوچک است و در بند ساعت جاسازی شده است و از طریق سیم به ساعت متصل می‌شود. سطح بند ساعت نسبتاً وسیع است و اگر بخواهیم از روش شارژ بی‌سیم به کمک القای الکترومغناطیسی استفاده کنیم، بازدهی بالاتری به دست می‌آید و البته شارژ کردن ساعت راحت‌تر خواهد بود.

همان‌طور که در تصویر بعدی مشاهده می‌کنید، ساعت مربعی با گوشه‌های گرد نیست و این ممکن است به معنی تولید ساعتی دایره‌ای‌شکل باشد و از طرفی با توجه به اینکه بحث در مورد یک طرح و ایده است، ممکن است هیچ ارتباطی با طراحی ساعت دایره‌ای‌شکل وجود نداشته باشد.