انتظار می‌رود که گوشی موتو جی۵ پلاس در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ به طور رسمی معرفی شود. به تازگی والپیپر‌ و رینگتون‌های این گوشی معرفی نشده، لو رفته و در فضای مجازی دست به دست شده است. با ما همراه باشید تا درباره‌ی موتو جی۵ پلاس بیشتر بدانید و والپیپر این گوشی را ببینید.

به تازگی والپیپر و دو رینگتون این گوشی قبل از عرضه‌ی رسمی در فضای مجازی منتشر و دست به دست شده است. گفته می‌شود که این گوشی در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون ۲۰۱۷ به طور رسمی معرفی خواهد شد. با نگاهی به مشخصات سختافزاری این گوشی متوجه می‌شویم با مشخصات عجیب و غریبی روبرو نیستیم؛ از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی می‌توان به یک نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن فول‌ ‌اچ‌دی، ۴ گیگابایت رم و چیپ ۲.۰ گیگاهرتزی کوالکام اسنپ‌دراگون ۶۲۵ اشاره کرد. چندی پیش تصاویر این گوشی نیز در فضای مجازی منتشر شده بود و با دقت به آن‌ها می‌توان به شباهت این گوشی به گوشی‌های موتورولا موتو زد فورس و موتو زد فورس دروید پی برد.

برای معرفی رسمی این گوشی فعلاً باید تا مراسم MWC 2017 صبر کنیم؛ اما هم‌اکنون به والپیپر و دو رینگتون با نام‌های سلام و موتو از این گوشی معرفی نشده، دسترسی داریم.

انتظار می‌رود که طراحی گوشی‌ مورد نظر مانند تصویر زیر باشد:

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا والپیپر این گوشی را دوست دارید؟