در گزارش مالی شرکت نینتندو یک نکته‌ی جالب وجود دارد: بازی Super Mario Run به تنهایی ۵۳ میلیون دلار درآمدزایی داشته است! در ادامه به جزئیات این خبر جالب در مورد بازی محبوبی که رکوردشکنی کرده می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

سال ۲۰۱۶ برای گیمرهایی که از پلتفرم‌های موبایل برای سرگرمی استفاده می‌کنند، سال خوبی بوده و بازی‌های جالبی منتشر شده است. به خصوص بازی جنجالی نینتندو که در حقیقت اولین بازی با حضور قارچ‌خور (ماریو) برای گوشی‌های هوشمند است. سوپر ماریو ران قبل از تعطیلات کریسمس برای پلتفرم iOS منتشر شد. بنابر گزارش وال استریت ژورنال، فروش این بازی حدود ۵۳ میلیون دلار بوده است. البته بازی به صورت رایگان منتشر شده و برای خرید نسخه‌ی کامل و لذت بردن از مراحل بیشتر، می‌توان نسخه‌ی پولی آن را تهیه کرد. نینتندو می‌گوید بیش از ۵ درصد کاربران نسخه‌ی کامل بازی را خریداری کرده‌اند، اما انتظار سازنده، عددی بیش از ۱۰ درصد بوده است.

به هر حال با همین درصد اندک هم فروش بازی عالی بوده؛ چرا که قیمت نسخه‌ی پولی، ۱۰ دلار تعیین شده است. قیمتی که برای یک بازی موبایل بالا به نظر می‌رسد.

مدیر عامل نینتندو، Tatsumi Kimishima می‌گوید نسخه‌ی ویژه‌ی اندروید نیز در ماه مارس منتشر می‌شود. از همین حالا می‌توانید در گوگل پلی ثبت نام کنید تا هنگام انتشار بازی، نوتیفیکیشنی نمایان شود و از اولین نصب‌کنندگان بازی جنجالی سوپر ماریو ران باشید!