این روزها بازار شایعات پرچمدار بعدی سامسونگ با نام گلکسی اس ۸ بسیار گرم است و ما شاهد انتشار مشخصات، عکس‌ و رندر‌های زیادی درباره‌ی گلکسی اس ۸ بودیم. به تازگی تصویر جدیدی انتشار یافته است و گفته می‌شود که نشان دهنده‌ی طراحی ظاهری پرچمدار بعدی سامسونگ است. عکس منتشر شده شباهت بسیار زیادی به عکس‌های انتشار یافته‌ی قبلی دارد و مهر تأیید بر کم حاشیه‌ بودن نمایشگر گلکسی اس ۸ می‌زند.

اگر تصویر زیر را با تصاویر قبلی مقایسه کنید متوجه‌ شباهت بسیار زیاد این تصاویر به هم می‌شوید. تصویر جدید مانند تصاویر قبلی، گلکسی اس ۸ را یک گوشی دارای یک نمایشگر بزرگ با حاشیه‌ی بسیار کم و خمیده از دو طرف نشان می‌دهد؛ همچنین با توجه به تصویر زیر و مقایسه‌ی آن با تصاویر قبلی متوجه‌ی وجود حسگر اثر انگشت در پشت در کنار دوربین پشتی و حسگر عنبیه‌ی چشم در بخش جلوی دستگاه می‌شویم. در صورتی که تصاویر منتشر شده نشان دهنده‌ی طراحی ظاهری واقعی گوشی بعدی سامسونگ باشند،‌ می‌توان طراحی آن را زیبا توصیف کرد. با توجه به شایعات انتظار می‌رود که پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ در ۲۹ ماه مارچ (۹ فروردین ۹۶) طی مراسمی رونمایی و در ۲۱ آپریل (۱ اردیبهشت ۹۶) برای فروش به بازار عرضه شود. امیدواریم که سامسونگ از اتفاقات مربوط به گلکسی نوت ۷ درس گرفته باشد و ما شاهد معرفی یک بمب دیگر توسط سامسونگ نباشیم؛ زیرا در غیر این صورت اعتماد کاربران از این شرکت کره‌ای سلب می‌شود و سامسونگ نماد خطر در دنیای گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود. 

بروزرسانی:

به راستی که اعتماد به شایعات ریسک بزرگی است، گاهی اوقات تصاویر و رندر‌های منتشر شده کاملا با گوشی مورد نظر مطابقت دارند و گاهی کمترین شباهتی به آن ندارند و در واقع فقط یک تصویر مفهومی هستند. به تازگی مشخص شده است تصویری که چند روز پیش به عنوان طراحی ظاهری پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ در فضای مجازی دست به دست شده بود فقط یک رندر بسیار طبیعی و ماهرانه توسط یک کاربر حرفه‌ای با نام Venyageskin1@ بوده است!

این حساب توییتری خاص تصاویری از پرچمداران مختلف را پیش از انتشار رسمی منتشر می‌کند؛ اما هم‌اکنون مشخص شده است که این شایعات و تصاویر بر اساس منابع غیررسمی و نامعتبر بوده است. البته خود طراح این تصاویر نیز مدعی شده است که او این رندر‌ها را بر اساس طرح‌های واقعی گلکسی اس ۸ ساخته نبود و این فقط برداشت اشتباه رسانه‌ها بوده است.

او در تاریخ ۱۰ بهمن گفت:

دوستان ببخشید، اما من فکر کرده بودم که شما می‌دانستید من فقط طرح‌ها و رندر‌های مفهومی می‌سازم.

بنجامین گسکین @VenyaGeskin1