هدفون‌های نویز کنسلینگ از بهترین گزینه‌ها برای رهایی از آلودگی‌های صوتی هستند و کاربران نیز از این دسته از هدفون‌ها استقبال زیادی کرده‌اند. شایعات گویای آن هستند که سامسونگ قرار است به همراه گلکسی اس ۸ از هدفون نویز کنسلینگ جدید خود نیز پرده برداری کند. با ما همراه باشید تا در این مورد بیشتر بدانید.

سامسونگ تصمیم گرفته است که به همراه پرچمدار بعدی خود، یک هدفون نویز کنسلینگ نیز معرفی کند. شایعات خبر از آن می‌دهند که گلکسی اس ۸ در MWC معرفی نخواهد شد، اما شایعات گویای آن هستند که گوشی بعدی سامسونگ در اواخر ماه مارس معرفی خواهند شد و از آنجا که هدفون نویز کنسلینگ جدید نیز به همراه گلکسی اس ۸ معرفی خواهد شد، پس باید معرفی این هدفون را در مراسم کنگره‌ی جهانی موبایل نیز منتفی بدانیم.

تولید کننده‌ی کره‌ای قول داده است که هدفون نویز کنسلینگ جدید سامسونگ سر و صدای محیط را تا ۲۰ دسی‌بل کاهش می‌دهد و همچنین تجربه‌ی شنیدن موزیک با این هدفون را (همه جانبه) خوانده است. شاید بار‌ها برای شما پیش آمده باشد که در حال استفاده از هدفون‌های نویز کنسلینگ باشید و کسی بار‌ها با صدای بلند نام شما را صدا بزند؛ این اتفاق باعث کاهش لذت شنیدن موسیقی می‌شود تا جایی که هر لحظه‌ نگران آن هستید در حالی که شما در حال گوش دادن به یک موسیقی متال با بیشترین صدای ممکن هستید، کسی در حال صدا زدن نام شما باشد. برای این دسته از افراد یک خبر بسیار خوب داریم: هدفون نویز کنسلینگ جدید سامسونگ نیز به یک قابلیت بسیار جالب مجهز شده است؛ این قابلیت به این صورت است که زمانی که در حال استفاده از هدفون نویز کنسلینگ جدید سامسونگ باشید اگر فردی نام شما را صدا بزند، شما قادر به شنیدن صدای محیط خواهید بود.

با توجه به منابع خبری و شایعه‌ها، قیمت این هدفون در حدود ۱۴۰ دلار خواهد بود. رنگ‌های موجود نیز قرمز و سبز و سیاه و نقره‌ای خواهد بود.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا قابلیت جدید این هدفون شما را ترغیب به خرید آن کرده است؟