مانند همیشه بازار شایعات بسیار داغ است و هر از چند گاهی شاهد درز اطلاعات جدید از پرچمدار‌های آینده‌ شرکت‌هایی مثل سامسونگ هستیم. به تازگی تصاویری مربوط به گلکسی اس ۸ منتشر شده است. با ما همراه باشید.

در چند ماه گذشته تصاویر زیادی منسوب به گلکسی اس۸ منتشر شدند و منابع خبری بسیاری اطلاعاتی در مورد پرچمدار آینده‌ی سامسونگ منتشر کردند. به تازگی هنرمندی با نام گینگوِی لی با استفاده از تصاویر از پیش منتشر شده و شایعات مطرح شده توسط منابع مختلف، دست به طراحی و رندر و انتشار تصاویر جدیدی منسوب به گلکسی اس۸ زده است. در صورتی که تصاویر منتشر شده مربوط به گلکسی اس۸ نشان‌دهنده‌ی طراحی واقعی این محصول باشند، می‌توان طراحی پرچمدار بعدی سامسونگ را رویایی دانست.

در بخش زیر می‌توانید تصاویر منسوب به گلکسی اس ۸ را مشاهده کنید:

با توجه به تصویر بالا به وضوح می‌توانید متوجه‌ی کمتر شدن حاشیه‌ی کناری نمایشگر در بخش پایین و بالا شوید. با توجه به تصویر بالا گلکسی اس۸ نیز مانند گوشی‌های قبلی سامسونگ دارای کناره‌های خمیده است که می‌تواند گلکسی اس۸ را یک گوشی زیبا جلوه دهد. در بخش بالا می‌توان سنسور‌های مختلف از جمله سنسور اسکنر عنبیه‌ی چشم و دوربین جلو و البته اسپیکر تماس را مشاهده کرد. برخلاف پرچمدار‌های قبلی سامسونگ با توجه به عکس منتشر شده، با توجه به حاشیه‌ی پایین نمایشگر گلکسی اس۸ می‌توان متوجه شد که پرچمدار بعدی سامسونگ فاقد دکمه‌ی هوم فیزیکی است. قابل ذکر است که لوگوی سامسونگ از بخش جلوی نمایشگر گلکسی اس۸ حذف شده است که به یک‌دست شدن طراحی بخش جلوی گوشی کمک بسیاری کرده است.

با توجه به کانسپکت‌های منتشر شده از گلکسی اس۸ می‌توان حدس زد که یکی از دکمه‌های کناری دستگاه مخصوص دستیار مجازی منسوب به پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی بیکسبی است.

همچنین با توجه به بخش پشتی گلکسی اس۸ می‌توان متوجه‌ی وجود سنسور اثر انگشت در سمت راست دوربین پشتی و سنسور ضربان قلب در بخش چپ شد.نظر شما در مورد تصاویر منسوب به گلکسی اس۸ چیست؟ آیا سامسونگ با معرفی گلکسی اس۸ با چنین زبان طراحی‌ای قادر به شکست اپل در دنیای گوشی‌ها است؟