نمایشگر گلکسی اس ۷اج با مشکل عجیبی به نام خطوط صورتی‌رنگ که از بالا به پایین صفحه کشیده شده روبروست. مشکل فراگیر نیست، اما مشتریان زیادی را به وحشت انداخته است. در ادامه به جزئیات این خبر می‌پردازم.

مشکل جدیدی برای یک گوشی رده‌اول دیگر و این بار گلکسی اس۷ اج سوژه‌ی رسانه‌هاست. نمایشگر این گوشی از مدت‌ها پیش گرفتار مشکل عجیبی شده است و حتی در فروم‌های وب‌سایت رسمی سامسونگ، تاپیک ۳۳ صفحه‌ای در این باب تشکیل شده است. متأسفانه تلاش‌های مختلفی که برای حل مشکل صورت گرفته، هیچ کدام در دراز مدت جواب نداده است.

اولین گزارشات در مورد مشکل نمایشگر گلکسی اس۷ اج به تابستان پیش برمی‌گردد. خطی ضخیم به صورت عمودی نمایان می‌شود و در تصاویری که اپ دوربین ذخیره کرده، اثری از آن نیست. لذا به نظر می‌رسد که مشکل به نمایشگر یا سخت‌افزار مربوط است و نه سیستم‌عامل یا اپلیکیشن‌ها. برخی کاربران با روش‌هایی که معمولاً برای حل مشکل پیکسل‌های سوخته به کار می‌رود، برای حل مشکل اقدام کرده‌اند، ولیکن پس از مدتی وضعیت مثل قبل شده است.

کارکنان سامسونگ معتقدند که باید گوشی را برای سرویس به خدمات مشتریان عودت داد. مشکل اینجاست که همه‌ی خریداران امکان استفاده از گارانتی را ندارند.

سامسونگ در حال حاضر مشکل خطوط صورتی‌ ضخیم را به عنوان یک مشکل عمومی نپذیرفته است؛ اما مشتریان زیادی نگران مشکلاتی هستند که در آینده ممکن است برای گوشی‌شان پیش بیاید.