کارت گرافیک GTX 1070 انویدیا، توسط کمپانی‌های مختلف بازطراحی شده و در میان گونه‌های مختلف، مدل iGameGTX1070 X-TOP-8G Advanced Limited کالرفول یکی از کارت گرافیک‌های زیبا و جالب است. در ادامه با محصول زیبای Colorful بیشتر آشنا می‌شویم.

کارت گرافیک Colorful iGameGTX1070 X-TOP-8G Advanced Limited محصولی جذاب است؛ چرا که در آن از کولینگ جدید این کمپانی یعنی Silver Shark (کوسه‌ی نقره‌ای) استفاده شده است. عملکرد عالی، کولینگ قدرتمند و طراحی زیبا سه ویژگی کلیدی این کارت گرافیک است. می‌توان حلقه‌ی وسط کارت گرافیک را سفارشی‌سازی کرد و این موضوع برای افراد خوش‌ذوق بسیار مهم است. کالرفول از نورپردازی RGB استفاده کرده؛ لذا می‌توان رنگ‌های متنوعی برای مرکز کارت گرافیک انتخاب کرد.

سری iGame بهترین محصولات کارت گرافیک برای سیستم‌های ویژه‌ی بازی هستند و همگی کیفیت و عملکرد عالی دارند. مدل جدیدی که به این سری اضافه شده هم همین‌طور است. سرعت هسته‌ی کارت گرافیک در حالت پایه و بوست به ترتیب ۱۶۵۷ و ۱۸۶۰ مگاهرتز است.

کالرفول در مدار تغذیه یا رگولاتور، ۸+۲ فاز برای هسته‌ی کارت گرافیک و ماژول‌های حافظه در نظر گرفته است. تکنولوژی Silver Plating برای خنک‌کاری قطعات استفاده شده و حتی کلیدی برای اورکلاک سریع و ساده‌ی کارت گرافیک در نظر گرفته شده که Boost Ready نام دارد. زمانی که دمای هسته‌ی کارت گرافیک کمتر از ۶۲ درجه‌ی سانتی‌گراد باشد، فن از چرخش بازمی‌ایستد.

 به مشخصات کامل این کارت گرافیک توجه فرمایید: