نسخه‌ی  اندرویدی اپ معروف مایکروسافت با نام Outlooks امروز بروزرسانی جدیدی دریافت کرد. با ۷۲۴اپ امروز همراه باشید تا با نسخه‌ی جدید Outlooks برای اندروید آشنا شوید.

نسخه‌ی اندرویدی اپ محبوب Outlooks امروز توسط مایکروسافت بروزرسانی شد. اپ Outlooks هم‌اکنون از @ در بدنه‌ی ایمیل پشتیبانی می‌کند. با اضافه‌ کردن @ به بدنه‌ی ایمیل شما می‌توانید افراد را از لیست مخاطبین‌تان انتخاب کنید.

کاربران با نصب اپ Outlooks می‌توانند همه‌ی اکانت‌های ایمیل خود را در یک مکان مدیریت کنند؛ مهم‌ترین پیام‌های کاربران در بالاترین بخش لیست قرار دارد و کاربران به راحتی و فقط با یک لمس می‌توانند به تقویم داخلی این اپ دسترسی داشته باشند.

شما می‌توانید لیست تغییرات بروزرسانی جدید نسخه‌ی اندرویدی Outlooks را در قسمت زیر مشاهده‌ کنید:

  • علامت @ را در ایمیل خود قرار داده و به راحتی افراد را از لیست مخاطبین‌تان انتخاب کنید و توجه‌ آن‌ها را به چیز‌هایی که نیاز است ببینند و بخوانند جلب کنید. (ایمیل‌هایی که در بدنه‌ی آن‌ها @ به کار رفته است را در اینباکس مشاهده خواهید کرد)
  • به راحتی افرادی را که علاقه‌مندید در رویداد‌های آینده حضور داشته باشند را دعوت کنید. (فقط ویژه‌ی کاربران office 365)

در صورتی که اپ Outlooks روی گوشی یا تبلت شما نصب است، برای بروزرسانی به گوگل‌ پلی رفته و روی منوی همبرگر که در بالا و گوشه‌ی چپ برنامه‌ قرار گرفته است تپ کنید و گزینه‌ی (‌بازی‌ها و اپ‌های من) را انتخاب کنید و سپس اپ Outlook را انتخاب کنید و روی لینک بروزرسانی کلیک کنید.

نظر شما در این باره چیست؟ کدام اپ مدیریت ایمیل را می‌پسندید؟