بر اساس اخبار منتشر شده، اپل قرار است که در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ از آیپد‌های جدیدش پرده‌برداری کند. با ما همراه باشید تا از جزئيات این خبر آگاه شوید.

آنطور که از شایعات برمی‌أید، آیپد‌های جدید اپل (به احتمال بالا آیپد پرو اپل) به زودی و در ماه آپریل معرفی می‌شوند. مینگ چی کو یک تحلیلگر در KGI Securities است و بسیاری از پیش بینی‌های او در مورد محصولات اپل درست از آب در آمده. آخرین پیش بینی او کار کردن اپل روی سه آیپد جدید با سایز‌‌ نمایشگر ۱۲.۹ و ۱۰.۵ و ۹.۷ اینچی است؛ آیپد بروزشده‌ی ۱۲.۹ اینچی جایگزین آیپد پرو قبلی خواهد شد. اپل همچنین در حال کار بر روی یک آیپد جدید با نمایشگر ۱۰.۵ اینچی با حاشیه‌های بسیار باریک و یک آیپد با قیمت ارزان‌‌تر با نمایشگر ۹.۷ اینچی است.

بر اساس گفته‌های مینگ چی کو دو مدل اول با نمایشگر‌های ۱۲.۹ و ۱۰.۵ اینچی دارای پردازنده‌ی بهبود یافته‌ی آیفون ۷، یعنی A10X خواهند بود؛ اما طبق گفته‌های او اپل قرار است از نسخه‌ی بهبود یافته‌ی پردازنده‌ی آیفون 6S در آیپد ۹.۷ اینچی بعدی استفاده کند. آقای کو معتقد است که آیپد ۹.۷ اینچی ۶۰ درصد فروش را به خود اختصاص خواهد داد و قیمت بهتری خواهد داشت.

با این که اطلاعات نسبتاً خوبی درباره‌ی آیپد‌های بزرگ اپل داریم، همچنان اطلاعاتی درباره‌ی آیپد مینی جدید موجود نیست. آیپد مینی اپل آخرین بار در سال ۲۰۱۵ بروزرسانی شده و هم‌اکنون با وجود گذشت دو نسل، اپل مینی بروزرسانی نشده است؛ اما کسی چه می‌داند، شاید اپل با معرفی ۴ آیپد در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ ما را غافل‌گیر کند. نظر شما در این رابطه چیست؟ قصد خرید آیپد‌های آینده را دارید؟