گیگابایت لپ‌تاپ‌های سری Auros خود را با سخت‌افزار امروزی یعنی کارت گرافیک‌های جدید انویدیا و پردازنده‌های جدید اینتل بروز کرده است. در ادامه مشخصات Aorus x9 گیگابایت را دقیق‌تر بررسی می‌کنیم.

لپ‌تاپ‌های گیمینگ Auros گیگابایت طراحی تند و تیزی دارند. بدنه چندان زمخت نیست، اما سخت‌افزار داخلی بسیار کارآمد است. برند اوروس قبلاً لپ‌تاپ‌های سری x3 و x5 و x7‌ را شامل می‌شد، اما اکنون یک مدل برتر به نام Auros x9‌ به صف محصولات گیگابایت اضافه شده است. لپ‌تاپ گیمینگ جدید نمایشگر ۱۷ اینچی با رزولوشن 3K و یا 4K‌ دارد که نرخ نوسازی آن ۱۲۰ هرتز است. این نمایشگر با تکنولوژی G-Sync انویدیا نرخ نوسازی متغیر را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد تا تجربه‌ی روان‌تری از اجرای بازی‌های سنگین داشته باشند.

همان‌طور که در تصاویر نمایان است، لبه‌ها بسیار تند و تیز هستند و گویا کمپانی تایوانی، یک لامبورگینی جذاب را به دنیای لپ‌تاپ‌های گیمینگ آورده است:

در مدل x9 دو کارت گرافیک انویدیا به صورت SLI‌ شده پنهان است. کیبورد مکانیکی با نورپردازی RGB، قطعه‌ی جالب توجه دیگری است که گیگابایت در این مدل گران‌قیمت تعبیه کرده است. کیبورد مکانیکی این مدل از سوییچ‌های مکانیکی Cherry MX Brown‌ بهره می‌برد.

مشخص نیست که در این مدل جالب چه کارت گرافیکی به صورت SLI تعبیه شده است. قیمت آن هم پس از کامپیوتکس امسال اعلام می‌شود. بنابراین باید منتظر اطلاعات بیشتری در مورد گیمینگ جدید گیگابایت باشیم.