سونی دو ساندبار (اسپیکر خطی) به نام‌های HT-MT300 و HT-MT500 در نمایشگاه CES 2017 معرفی کرده است. اسپیکرهای خطی سونی طراحی مدرن و ساده‌ای دارند و صدایی با رزولوشن بالا را به خوبی پخش می‌کنند. در ادامه با ساندبارهای باکیفیت سونی بیشتر آشنا می‌شویم.

ساندبار HT-MT500 سونی از صدای HD (رزولوشن بالا) پشتیبانی می‌کند و امکاناتی مثل اتصال بی‌سیم (بلوتوث و NFC) دارد. سونی طراحی مدرن امروزی را در این ساندبارها اجرا کرده، حاشیه بسیار باریک است و اسپیکر در مجموع ابعاد کوچکی دارد. سطح جلوی هر دو مدل مات است و بافت شبیه چرم دارد.

سونی در مدل HT-MT300 از کروم‌کست و سرویس استریم آنلاین موسیقی Spotify پشتیبانی کرده تا در دنیای اینترنتی امروز، مفیدتر واقع شود. دکمه‌ی Music Service که روی این مدل تعبیه شده، برای دسترسی سریع به آخرین موسیقی‌های پخش شده از طریق سرویس اسپاتیفای پریمیم است.

ساندبارهای جدید سونی حالتی به اسم Sofa Mode دارند؛ در این حالت اگر ساندبار زیر مبلمان قرار گرفته باشد و صدای بم آن ضعیف شده باشد، صداهای فرکانس پایین تقویت می‌شوند و کیفیت پخش صدا بهبود می‌یابد. البته می‌توان ساب‌ووفر را در موقعیت متفاوتی قرار داد تا کیفیت صدای بم بهینه شود. حالت دیگر S-Force PRO Front Surround نام دارد که برای پخش فیلم‌های سینمایی کاربرد دارد.

سونی قیمت مدل HT-MT300‌ را ۳۰۰ یورو در نظر گرفته و مدل گران‌تر یعنی HT-MT500‌ با قیمت ۵۰۰ یورو روانه‌ی بازار می‌شود.